Alam Lain? - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

06 March 2012

Alam Lain?

5/3/2012


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.
Baik? Sihat? Gembira? Harap semuanya ada  ^_^

jom pegi sekolah..jom !
dibuat menggunakan microsoft excel



Beberapa hari da tak update blog ni disebabkan sibuk dengan urusan pendaftran universiti ni...penat2..
Hari ni hari pertama persekolahan saya. Eh, silap la..Semester baru la. hehe. Doodle kat atas ni ketika saya berada di tingkatan 5, seorang pengawas sekolah. Tu cerita 5 tahun lepas. Sekarang punye cerita lain. Alhamdulillah...da melangkah ke peringkat ijazah sarjana muda setelah selesai menamatkan program diploma selama 3 tahun.

Alam lain?  Yela  . . .dulu kat utara, sekarang ni kat tengah Malaysia. hehe.. Hari ni, sibuk giler tapi tak la sampai giler kan. . . Biasa la, hari pertama sem kena daftar, jumpa ketua program. Nak cari kelas pun sampai sesat. haha.

Tak lupa jugak kat baucar buku 1 Malaysia ni. Dalam sibuk2 tadi sempat jugak tuntut baucar ni kat pejabat kewangan fakulti. Yela, tinggal sebulan je lagi tempohnya. Tak pepasal je tak dapat guna, rugi je nanti..Ni tinggal nak memborong je lagi ni.. hehe

Ni pulak kos (subjek) yang kena belajo sem ni . . .



23 jam kredit tu . . . mak aih.. tapi nasib baik boleh buat pengecualian kredit subjek yang setara daripada diploma. alhamdulillah. Bahasa pulak tak tau nak balaja bahasa ape. Antara bahsa yang ada ; bahasa jepun, jerman, arab, mandarin dan france . . .

Ok la...mata pun da penat nak menghadap laptop ni. Layu da. Penat tadi pun tak abis lagi *macam penat sangat je  -_ - *

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. . .

*Kelas hari Selasa bermula pada pukul 11.30pagi. hehe.. sukenye....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda