Blog Comel Pilihan Ben Ashaari - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

20 March 2012

Blog Comel Pilihan Ben Ashaari

20/3/2012


Assalamualaikum dan selamat sejahtera ^_^

Kaifa haluk? Dalam bahasa Melayu bermaksud ape khabar. Jawabnye, alhamdulillah bikhair. Mesti korang tau kan maksud tu?..hehe. Pejam celik, pejam celik. Nasib baik tak pejam terus. Da nak masuk minggu ketiga berada di UiTM Shah Alam ni. . . alhamdulillah rezeki pun bertambah. Moga dipermudahkan segala urusan olehNya sepanjang saya menuntut ilmu di sini.

Bukan nak merepek tujuannye petang2 ni, cuma saya nak berterima kasih sangat2 dan manyak2 kat abang BEN ASHAARI sebab promote blog saya yang tak seberapa ni. Saya terkejut beruk tapi bukan beruk. Yelah, banyak lagi blog yang lagi ohsem dari blog saya ni. Abis je bace entri ni Blog comel pilihan ku .. . Saya terus improve blog ni. Bagi saya, kritikan lagi penting daripada pujian kerana kritikan membawa kepada kejayaan. Macam mak kite membebel kat kite tu . . . ape yang mak kite cakap sebenarnye betul walaupun membebel. hehehe..

Nak bace entri tu? klik link ni Blog comel pilihan ku .. tulisan Ben Ashaari.


Ok. Nak bersiap pegi lecture ni. Papai :)

Assalamulaikum.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda