Bersyukur kalau anda ada rakan-rakan macam ni! - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

23 June 2012

Bersyukur kalau anda ada rakan-rakan macam ni!

23/6/2012


Assalamualaikum dan selamat sejahtera sume. Harap baik2 je. ^^,

Sahabat? Apa maksud sahabat bagi korang? Pasti korang memiliki pelbagai jawapan untuk soalan ni. Kadang2 kita merasakan sahabat adalah segala-galanya bagi kita. Kalau time bergaduh...parah jugak. Tapi kalau dah namanya sahabat, pusing kot mana pun dia tetap sahabat kita. Walaupun dia pernah sakiti hati kita . . .

True friends are hard to find. Keep the ones you have close to your heart, you will realize how lucky and blessed you are with their presence!


Nak tau apa maksud sahabat atau kawan?
jom klik sini >>> http://bit.ly/NiO4QL
moga kita dapat inspirasi daripada pendapat2 rakan2 kita tu . . .


klik yang ni juga untuk dapatkan hadiah menarik

1 comment:

  1. kwn yg baik tu bila kita di tanya apa kburukn dia yg kita x suke,of coz tak tau ape keburukn dia.sebab kita dpt terime dia seadanye :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda