Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Keputusan da keluar !!!

3/8/2012
14 Ramadhan 1433H

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Apa khabar iman? Setakat penuh lagi tak puasa? Kalau kaum hawa, dapat 'cuti khas' seminggu. Jarang dapat puasa penuh. Tapi kalau kaum adam ade cuti jugak tak tau le.erkk....melainkan sakit atau yang seumpanya.

Hari ni saje2 check email yang beribu tu. Tiba2 ternampak satu email dari UiTM. Keputusan peperiksaan untuk semester 20122. Mula2 tak nak klik. Tapi kalau tak klik tak tau la keputusannya ape nanti. Takut kot....nervous gila, berpeluh, menggeletar. Dan keputusannya  . . . . alhamdulillah. Sesuailah dengan usaha yang telah dibuat.




Tahniah kepada semua pelajar ijazah sarjana muda UiTM atas keputusan peperiksaan anda. Dapat keputusan yang bagus, teruskan. Jangan cepat rasa puas hati. Yang dapat tidak berapa bagus, jangan cepat putus asa. Sebenarnya semua orang bagus, tapi bila nak jawab soalan exam, ade yang kita terlupa. Biasalah, nama pun manusia. Apa pun yang paling penting ialah usaha kita.





Kegagalan bukan satu kekalahan tapi satu kejayaan yang masih tertunda. . . . seperti dalam lirik lagu Rimbun Keampunan, Hijjaz....




RM 30,000 !!! klik sini cepat >>> http://bit.ly/MgzrNu











1 ulasan for "Keputusan da keluar !!!"