Syawal 1433H - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

19 August 2012

Syawal 1433H

19/8/2012
1 Syawal 1433H

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
Selamat hari raya kepada semua muslimin dan muslimat ^_^. Jangan sedih2 raya ni. Pejam celik...dah 1 Syawal. Ramadhan 1433H telah berlalu pergi. Sayu meninggalkannya. . . .

Saat membaca ni, mungkin korang dah pun ada di kampung. Seronok berkumpul bersama sanak saudara beramai-ramai. Tengok pulak kereta berderet kat depan rumah. Sekali dapat berkumpul, ada 4 atau 5 buah kereta. Nasib baik bukan lori. Kalau lori tak tau nak parking kat mane.

Juadah yang femes pada hari raya ni tak lain tak bukan, lemang, ketupat dan rendang. Perghhh...memang sedap. Tambah2 air tangan ibu sendiri. Lemang,ketupat dan rendang memang sinonim dengan hari raya. Raya tahun ni ada lemang, rendang ayam dan daging. Yang sampingan pun ada jugak.

Ok la..korang tengok je la gambar2 ni. Tak larat nak taip panjang2..ehehe

lemang mari....

nak buat rendang ayam dan daging.....ayam dan daging dalam peti sejuk ye :)


ni kek batik..penuh cip coklat..hahaha

ni cornflake bersalut coklat..senang nak meninggal buatnye...

ni pelita .... usha port main meriam malam raya...best..
gambar tak bape clear sebab zoom je..rugi tak bawak tripod..huwaaa

lawo ni.....kalau ade tripod, ok jugak ni

bunga yang berapi..ehehe


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA SEMUA MUSLIMIN & MUSLIMAT

1 comment:

Terima kasih atas komen anda