Tutorial PS | Teknik Selective Colour Effect

15/1/2012 Assalamualaikum sume :) Da lame tak buat tutorial. huhu . . . Hari ni saye nak kongsi salah satu teknik untuk mencantikkan gam...

Ahad yang indah . . .

22/1/2012 Assalamualaikum sume :) Haaaa...jawab2 jangan tak jawab salam tu. hehe.  Hari ni hari Ahad. Ya, Ahad. Ada apa dengan hari ni...

.: Wordless Wednesday 11 :.

Tahniah abah !!! Abah tak pernah amik MC selama beberapa tahun abah bekerja (tak ingat berapa tahun da . . .).  Cayalah abah. Terbaik!

Beat Your Problems Today and Move Forward

Betui sesangat la tu . . . setiap masalah ada penyelesaiannya kan. Masalah yang ada ni kalau terlalu difikirkan, boleh buat kita jadi gila...

Apa yang anda nampak???

Senaman mata sebelum tido :) Cer try julingkan mata anda ( kedua-dua bola mata pandang ke tengah) dan lihat. Kalau da nampak dengan jela...

Servis Shoutbox Percuma Ciptaan Anak Tempatan

Assalamualaikum sume :) Rata-rata bloggers da pun tau berita tentang Shoutmix chat yang telah pun memberhentikan servis percumanya. Ya, pen...

Macam ni la best!

Ustaz Azhar Idrus Bersama Zizan Raja Lawak Bermain Gitar untuk mendekati anak muda dengan kempen Anti Zina pada malam Sambutan Tahun Baru 20...