DEATH ON HER WEDDING NIGHT!!! [True Story]

“After performing Salat Al Maghrib, she put her make-up, wore her beautiful white dress preparing herself for her wedding party, Then she ...

Bersyukur kalau anda ada rakan-rakan macam ni!

23/6/2012 Assalamualaikum dan selamat sejahtera sume. Harap baik2 je. ^^, Sahabat? Apa maksud sahabat bagi korang? Pasti korang memilik...

FINAL EXAMINATION

22/6/2012 Assalamualaikum dan selamat sejahtera... pergghhh....lame gile tak hapdet blog ni..ape da jadi pun tak tau le. Sebenarnya akhi...

.: Wordless Wednesday 14 :.

6/6/2012   (16 Rejab 1433H) LIGHT TRAIL #SAYABUDAKBELAJAR nak tengok banyak gambar lain yang menarik?  KLIK SINI BLOG LENSAMAISARAH

Gerhana bulan separa 4 Jun dan transit planet Zuhrah 6 Jun 2012

4/6/2012 Kita,khususnya rakyat Malaysia berpeluang menyaksikan dua fenomena yang julung kalinya berlaku iaitu gerhana bulan separa pada h...

Cover Photo FB Terbaru . . .

M = Maisarah . So, abaikan N di sebelah tu. hehe Nak tengok gambar2 menarik yang lain? Jom singgah blog kedua saya,   LENSAMAISARAH ....