Selamat Tahun Baru 2015 ! - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

01 January 2015

Selamat Tahun Baru 2015 !

2015, tahun baru, tahun baru 2015,
Yeahh !


Alhamdulillah. Sudah beberapa jam melangkah ke tahun 2015. Apa perasaan anda? Gembira? Sedih? Takde perasaan? Errr..Apa sekalipun terima sesuatu dengan hati terbuka. Untuk mangsa bencana alam, mungkin ada hikmah di sebalik kejadian ini. Ada sesuatu yang Allah nak bagi. Doa kami sentiasa bersama anda. 

Azam kau ape? Nak itu, nak ini? Azam kemain lagi. Usaha jangan la takde langsung. Takde maknenye bro kalau gitu. Ehehehe. Peringatan untuk diri sendiri juga :)

Saya  Maisarah, pemilik blog Bingkisan Hati, mengucapkan selamat tahun baru kepada pembaca setia dan baru, pelanggan yang suka dengan hasil rekaan grafik saya dan semue nye la pun. ehehe


12 comments:

  1. Selamat tahun baru Maisarah!! :)
    btw,,iqha singgah sambil main klik2 nuff :)

    ReplyDelete
  2. Azam tahun ni, hmm malam ni nak buat entry pasal tu. heheheh

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru jugak @Miqha Azmi :)

    ReplyDelete
  4. Tak de azam tahun ni sebab tau mesti tak ikut punya. Hehe. Selamat tahun bru jugak ye 😊😊

    ReplyDelete
  5. Selamat tahun baru kak. ;)

    ReplyDelete
  6. Selamat tahun baru ye..

    ReplyDelete
  7. hehe..sy pun selalu mcm tu..catat sikit, usaha betul2 mana yg utama @Iezwa Razk

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda