KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

01 January 2015

Selamat Tahun Baru 2015 !

2015, tahun baru, tahun baru 2015,
Yeahh !


Alhamdulillah. Sudah beberapa jam melangkah ke tahun 2015. Apa perasaan anda? Gembira? Sedih? Takde perasaan? Errr..Apa sekalipun terima sesuatu dengan hati terbuka. Untuk mangsa bencana alam, mungkin ada hikmah di sebalik kejadian ini. Ada sesuatu yang Allah nak bagi. Doa kami sentiasa bersama anda. 

Azam kau ape? Nak itu, nak ini? Azam kemain lagi. Usaha jangan la takde langsung. Takde maknenye bro kalau gitu. Ehehehe. Peringatan untuk diri sendiri juga :)

Saya  Maisarah, pemilik blog Bingkisan Hati, mengucapkan selamat tahun baru kepada pembaca setia dan baru, pelanggan yang suka dengan hasil rekaan grafik saya dan semue nye la pun. ehehe


Kongsikan

Artikel berkaitan

Selamat Tahun Baru 2015 !
4/ 5
Oleh

Langgan melalui email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk melanggan.

12 komen

Tulis komen
avatar
1.1.15

Selamat tahun baru Maisarah!! :)
btw,,iqha singgah sambil main klik2 nuff :)

Reply
avatar
1.1.15

Azam tahun ni, hmm malam ni nak buat entry pasal tu. heheheh

Reply
avatar
1.1.15

selamat tahun baru jugak @Miqha Azmi :)

Reply
avatar
1.1.15

ok @Fadzi Razak..nt sy nak baca..ehehe

Reply
avatar
1.1.15

Tak de azam tahun ni sebab tau mesti tak ikut punya. Hehe. Selamat tahun bru jugak ye 😊😊

Reply
avatar
1.1.15

Selamat tahun baru kak. ;)

Reply
avatar
1.1.15

Selamat tahun baru ye..

Reply
avatar
2.1.15

selamat tahun baru

Reply
avatar
2.1.15

hehe..sy pun selalu mcm tu..catat sikit, usaha betul2 mana yg utama @Iezwa Razk

Reply
avatar
2.1.15

selamat tahun baru jugak @Syaza Syafeeqah :)

Reply
avatar
2.1.15

selamat tahun baru jugak @PeRdU cINta :)

Reply

Terima kasih atas komen anda