Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Blogger Area Media Expert (Advertorial Murah)

Assalamualaikum

Blogger Area Media Expert? Tau tak apa yang dikatakan dengan Blogger Area Media Expert ni? Anda seorang peniaga? Teringin nak review produk anda dengan caj yang amat berpatutan?
Kalau nak tau, sila baca sampai habis ok.
advertorial murah, business, blogger area media expert
Blog boleh mengubah perniagaan anda
Blogger Area Media Expert (B.A.M.E) menyediakan sebuah platform kepada peniaga online/offline untuk memperkenalkan produk mereka kepada pelanggan baru dan lama melalui konsep advertorial. Ini memudahkan peniaga kerana semua blogger di bawah pengurusan B.A.M.E mengenakan kadar bayaran yang berpatutan dan murah berbanding blogger-blogger yang bukan di bawah pengurusan B.A.M.E . 

Anda peniaga online/offline? Nak orang tau apa yang anda jual? Anda nak melariskan perniagaan anda? 
Jangan segan untuk berhubung dengan Tuan Blogger Area di Facebook untuk sebarang maklumat lanjut dan untuk lebih memahami konsep advertorial ini.

advertorial murah, blogger area media expert
Harganya amat berpatutan!
Apa itu konsep advertorial? Contoh?

Advertorial = Advertising + Editorial (pengiklanan dalam bentuk editorial)

Kita dapat melihat syarikat-syarikat besar menggunakan servis ini sebagai medium mendekati pelanggan dengan menganjurkan event dan pelbagai aktiviti di samping memberi bayaran kepada blogger berkenaan.

Dengan caj advertorial yang amat berpatutan, anda dapat mengiklankan perniagaan anda dan ini amat sesuai bagi peniaga kecil. InsyaAllah, perniagaan anda akan semakin berkembang dan maju serta dikenali ramai.

Blogger area media expert, B.A.M.E, advertorial murah
Caj yang dikenakan amat berpatutan!

Kenapa anda perlu beriklan dengan B.A.M.E?

1: Murah sangat. Bukan RM300 , bukan RM200... tapi hanya RM XX !
2: Mudah sangat. Anda hanya beri input dan tajuk.
3: Menarik : 10 ribu blogger sedia membantu perniagaan anda! Wah, lagi ramai yang bantu anda, lagi berkembanglah perniagaan anda!

Blogger area media expert, advertorial murah, B.A.M.E, sosial media
Daripada blog, perniagaan anda akan tersebar luas melalui pelbagai media sosial dan semakin ramai pembaca akan mengetahui tentang perniagaan anda.

Bagaimana idea Pay Per Post ini boleh tercetus?

Tercetusnya idea Pay Per Post ini adalah kerana Tuan Blogger Area selalu mendapat aduan bahawa kos pengiklanan di sesetengah blog amatlah tinggi dan kadangkala tidak masuk akal. Maka Blogger Area yang memiliki lebih daripada 10 ribu orang blogger aktif menubuhkan B.A.M.E untuk menawarkan pengiklanan yang jauh lebih murah, berpatutan serta berkualiti. Mengikut kajian, sesebuah produk baru perlu mendapat pendedahan advertorial lebih kurang 5 hingga 10 untuk mendapat hebahan yang secukupnya.


Anda berminat untuk beriklan dengan harga terendah?
Hubungi Tuan Blogger Area di Facebook sekarang juga!


2 ulasan for "Blogger Area Media Expert (Advertorial Murah)"