#Cabaran20Hari | Kuih Raya Paling Best - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

09 July 2015

#Cabaran20Hari | Kuih Raya Paling Best

#Cabaran20Hari | Kuih Raya Paling Best

Diam tak diam, sudah 22 hari kita berpuasa dalam bulan Ramadhan ini. Alhamdulillah. Bagaimana puasa anda? Moga kita sama-sama mendapat rahmat dan keberkatan serta keampunan daripada Allah SWT atas apa yang telah dilakukan.. InsyaAllah.

Pasti anda sedang sibuk dalam membuat persiapan sempena menyambut hari raya Aidilfitri. Macam-macam yang nak disediakan. Baju raya, duit raya, kuih raya dan lain-lain lagi. Bercakap tentang kuih raya, anda dah mula buat biskut raya? Apa jenis biskut raya yang anda selalu buat setiap kali hari raya? Yang mana satu menjadi pilihan hati anda?

#Cabaran20Hari, Kuih Raya Paling Best

Kuih Raya Paling Best

Bagi saya, kuih raya paling best ialah biskut arab. Kalau makan sebalang pun boleh. haha. Agak-agaklah kan. Biskut ni manis jugak. Jangan terlebih makan sudah. Nanti lain jadinya ;)
#Cabaran20Hari, Kuih Raya Paling Best
Biskut arab sedap yang cair di mulut...nyummmsss
Kredit foto: Fried Chillies
Kuih raya best yang lain menjadi pilihan mulut saya ialah popia simpul kasih. Sedap kunyah krup krap krup krap. Tetamu datang pun tak nampak dah. hahaha.

4 comments:

  1. Aida suka kuih2 berasskan coklat.
    Takde yg spesifik :-)
    Tak sabar aida nak amik kuih raya yg da tempah.
    Sendiri mau makan, dik hi hi...

    ReplyDelete
  2. suka jugakk simpul kasih

    ReplyDelete
  3. Popia simpul kaish tu feveret. Hehehe

    ReplyDelete
  4. biskut arab tu pun sedap.. popia.. senang cakap banyaklah yang sedap.. tapi ai tetap suka dengan tart nenas.. dapnya.. tak sabar nak makan pepuas..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda