KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

14 July 2015

#Cabaran20Hari | Nostalgia Kad Raya

#Cabaran20Hari | Nostalgia Kad Raya

Zaman sekolah dulu aktiviti 'balas-balas' kad raya ni memang wajib buat. Tengok dalam laci meja, ada kad raya. Buka beg sekolah, ada kad raya. Selit kat mana-mana je. haha. Anda pernah macam ni tak? Memang seronok sangat waktu tu. 

Antara kad raya zaman sekolah yang masih ada dalam simpanan. Yang lain hilang entah ke mana.
#Cabaran20Hari, Nostalgia Kad Raya

#Cabaran20Hari, Nostalgia Kad Raya

Seronok dapat kad raya macam ni tau. Rajin kawan-kawan saya mengarang. hehe. Ini adalah salah satu kenangan manis waktu sekolah. Kalau dapat kad raya yang siap ada lagu raya tu lagi best. Jarang buka kad tu sebab tak nak bagi bateri untuk mainkan lagu tu habis. haha. Pernah juga dapat kad raya yang siap ada bedak dalam sampul kad tu. 'Secret admire' la kononnya sebab tiada nama disertakan. Ayat yang ditulis pun semacam je..hahaha. 

Nostalgia kad raya . . .

#Cabaran20Hari yang lain:

Kongsikan

Artikel berkaitan

#Cabaran20Hari | Nostalgia Kad Raya
4/ 5
Oleh

Langgan melalui email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk melanggan.

7 komen

Tulis komen
avatar
14.7.15

Zaman kecik dulu, asal dapat kad raya bukan main gantung. Padahal daripada kawan rumah sebelah je :)

Reply
avatar
14.7.15

hihi..teringat jugak zaman-zaman kad raya dulu..seronottt hihi

Reply
avatar
14.7.15

tahun ni Lyssa dapat 1 je kad raya :(

Reply
avatar
14.7.15

Dah 2 tahun x dpt kad raya, mesej je melambak.. sodih denn..
btw, Selamat Hari Raya in advance buat tuan blog :)

Reply
avatar
14.7.15

Best kan dapat kad raya
:)

Reply
avatar
14.7.15

Sama la . hahaha kad raya byk2 dulu mna ntah hilang

Reply
avatar
14.7.15

menyesal dulu tak amik gambar kad raya yg diterima, skrg dah manalah pergi..nak dapat lagi macam tak mungkin

Reply

Terima kasih atas komen anda