KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

31 July 2015

Pengalaman Aku Didenda


Aku didenda... Zaman sekolah pernah la merasa jugak. Kena denda sebab tak dapat hafal semua apa yang cikgu suruh. Waktu sekolah rendah dan menengah, denda yang saya pernah kena, berdiri di luar kelas. Bukan saya sorang je tapi satu kelas. hahaha. Sepakat membawa berkat. Bahasa Arab perlu banyak menghafal perkataan, memang banyak tapi usaha itu perlu. Denda itu mengingatkan kita supaya kita tidak mengulangi perbuatan yang sama.

Ingatkan dah beso ni takde la kena denda. Rupanya kena jugak. ngeeeee... Lambat tanda kehadiran di group whatsapp Exchange Feed Group (EFG). Dendanya karang entri ini. hehe. Takpelah. Jadi pengajaran supaya lebih menepati waktu. Bukan sengaja saya melewatkannya. Selalunya saya tanda awal. Tapi semalam terbabas pulak. Pagi ini baru tanda kehadiran. Semalam tertido awal kerana sakit perut. Perut kembung. muahaha. Macam baby pulak dah. Kalau salah makan, begini la jadinya.

p/s: Minta maaf ye puan pengetua EFG yang comel dan cantik lagi menawan hati plus gojes. Lepas ni tak nak buat dah. Muah ciked.


Nak tempah design/customize blog murah?



Kongsikan

Artikel berkaitan

Pengalaman Aku Didenda
4/ 5
Oleh

Langgan melalui email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk melanggan.

6 komen

Tulis komen
avatar
31.7.15

hehe...ari ni ari mai d denda..esok2 ntah siapa pulak...

Reply
avatar
31.7.15

hihi..takpe, denda tu peringatan kepada kita

Reply
avatar
31.7.15

nakal budak ni...hepppp

Reply
avatar
1.8.15

Rindu zaman sekolah..
singgah isi tabung nuff..moga bermanfaat..

Reply
avatar
1.8.15

Salam Mai.. heheh kelakar teringat zaman sekolah i.. huhu..
Rindu pulak zaman sekolah kan

Reply
avatar
1.8.15

denda tu bagi kita jd disiplin hehe

Reply

Terima kasih atas komen anda