02 Oktober 2015

Cabaran7hari | Apa Ada Dalam Wallet Saya

Cabaran7hari | Apa Ada Dalam Wallet Saya

Cabaran7hari untuk hari kedua...apa ada dalam wallet saya....
Apa yang selalu ada dalam wallet saya ni semua orang pun ada.

barang dalam wallet

Inilah 'benda' yang ada dalam wallet..

barang dalam wallet

Duit jarang letak banyak dalam wallet nanti cepat je terbang. hehehe. Kad pengenalan, lesen, kad bank CIMB memang wajib ada. Kad diskaun siswa tu tak pernah guna pun sebenarnya. Sejak dapat kad ni waktu belajar di UiTM sampai dah habis belajar memang tak pernah guna. heeee. Kad veterinar yang hijau tu memang simpan dalam wallet je. Apa-apa hal kalau kucing saya sakit, tak perlu nak cari merata dah kad ni.

Apa yang wajib ada dalam wallet anda pula? Jom kongsikan bersama . . .

Cabaran7hari InstaBlog yang lain:

Jom sama-sama sertai dan meriahkan Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA!



Previous Post
Next Post

About Author

8 ulasan:

  1. Mai .. 3&4/10 gi cat show kat cyberjaya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak pergi pcl..ada kenduri pulak.huu

      Padam
  2. ehhh..ada lagi kad diskaun siswa..kite buang dah sbb dh habis tempoh..hahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. simpan je kad tu tp tak penah guna pun..haha

      Padam
  3. nak cakap kad sisiwa tu lela guna tak sampai 10 kali dalam masa 3 tahun

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok jugak lela guna..kite langsung tak penah guna..ekekeke

      Padam

Terima kasih atas komen anda. Live link tidak dibenarkan sama sekali, jika didapati anda berbuat demikian, komen akan dibuang serta merta. Harap maklum ;)