Cabaran7hari | Apa Ada Dalam Wallet Saya - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

02 October 2015

Cabaran7hari | Apa Ada Dalam Wallet Saya

Cabaran7hari | Apa Ada Dalam Wallet Saya

Cabaran7hari untuk hari kedua...apa ada dalam wallet saya....
Apa yang selalu ada dalam wallet saya ni semua orang pun ada.

barang dalam wallet

Inilah 'benda' yang ada dalam wallet..

barang dalam wallet

Duit jarang letak banyak dalam wallet nanti cepat je terbang. hehehe. Kad pengenalan, lesen, kad bank CIMB memang wajib ada. Kad diskaun siswa tu tak pernah guna pun sebenarnya. Sejak dapat kad ni waktu belajar di UiTM sampai dah habis belajar memang tak pernah guna. heeee. Kad veterinar yang hijau tu memang simpan dalam wallet je. Apa-apa hal kalau kucing saya sakit, tak perlu nak cari merata dah kad ni.

Apa yang wajib ada dalam wallet anda pula? Jom kongsikan bersama . . .

Cabaran7hari InstaBlog yang lain:

Jom sama-sama sertai dan meriahkan Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA!



8 comments:

  1. Mai .. 3&4/10 gi cat show kat cyberjaya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pergi pcl..ada kenduri pulak.huu

      Delete
  2. belanja cendol 1 sarah

    ReplyDelete
    Replies
    1. bulehhh..meh datang kuale kangso

      Delete
  3. ehhh..ada lagi kad diskaun siswa..kite buang dah sbb dh habis tempoh..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. simpan je kad tu tp tak penah guna pun..haha

      Delete
  4. nak cakap kad sisiwa tu lela guna tak sampai 10 kali dalam masa 3 tahun

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok jugak lela guna..kite langsung tak penah guna..ekekeke

      Delete

Terima kasih atas komen anda