KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

03 October 2015

Cabaran7hari | Perkara Wajib Buat Setiap Hari

Cabaran7hari | Perkara Wajib Buat Setiap Hari

Cabaran7hari untuk hari ketiga... Perkara yang saya wajib buat setiap hari...
Ehem..ehemmm


Solat sememangnya perkara wajib yang perlu ditunaikan setiap hari. Tengok muka ibu bapa pun wajib. Pendek kata banyak perkara yang wajib dibuat setiap hari.

Bagi saya, kalau sehari tak dapat tengok kucing saya ni rasa macam ada yang tak kena je. Jadi, tengok dan bersihkan kucing sudah menjadi perkara wajib dilakukan setiap hari.

Kenapa kucing? Saya pelihara kucing sebagai terapi diri. Tengok muka kucing yang comel ni buatkan saya rasa gembira. Walaupun kucing tidak dapat berkata-kata tetapi ia sedikit sebanyak memahami manusia. Contohnya, kalau saya sedang bersedih kucing saya akan duduk di riba dengan sendirinya sambil pandang muka saya. Kucing menjadi sebahagian daripada keluarga saya.

Antara kucing yang ada di rumah saya...

kucing, anak kucing, calico

kucing, anak kucing, calico

kucing, anak kucing, calico
Aishhhhhh..cair la I tengok muka U ni...
Ada 5 ekor yang lain tiada dalam gambar..hehehe

Anda pula bagaimana? Apa perkara wajib yang anda lakukan setiap hari?

Cabaran7hari InstaBlog yang lain:
Jom sama-sama sertai dan meriahkan Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA!



Kongsikan

Artikel berkaitan

Cabaran7hari | Perkara Wajib Buat Setiap Hari
4/ 5
Oleh

Langgan melalui email

Suka dengan artikel di atas? Tambahkan email Anda untuk melanggan.

6 komen

Tulis komen
avatar
3.10.15

kucing tu terapi.. serius..
pencinta kucing je faham kenapa taik kucing bau wangi. hahahhaha

Reply
avatar
3.10.15

Alolo..comelnya kucing-kucing tu..apa nama kucing?

Reply
avatar
3.10.15

hehehe..dah sayang, semuanya wangi

Reply
avatar
3.10.15

yang dalam gambar tu Bibu, Zorro, Abby, Memei..tapi Zorro dah pergi selamanya :(

Reply
avatar
4.10.15

Mai minat kucing eh.. esok ada #funcatshow2015 cyberjaya

Reply
avatar
5.10.15

wah..comel sangat kucing2 tu..tersusun elok ja nak menyusu kan

Jom terjah  PERKARA WAJIB BUAT SETIAP HARI | Cabaran7Hari

Reply

Terima kasih atas komen anda