Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Sabun Bidara Plus Berkesan Merawat Penyakit Kulit dan Mengurangkan Kesan Gangguan Sihir

Sabun Bidara Plus Berkesan Merawat Penyakit Kulit dan Mengurangkan Kesan Gangguan Sihir

Hari-hari guna produk kesukaan untuk dapatkan kulit seperti yang diidamkan, tapi tetap tiada hasilnya. Runsing masalah kulit masih ada walaupun telah mencuba pelbagai jenis produk? Banyak berhabis duit semata-mata untuk mendapatkan kulit yang cantik. Badan pula selalu penat dan moody. Apa penyelesaiannya?

sabun bidara plus

Satu produk berasaskan daun bidara yang memiliki pelbagai manfaat yang patut dicuba, Sabun Bidara Plus, berkesan untuk mencantikkan dan merawat kulit muka dan badan. Teruskan pembacaan anda untuk mengetahui lebih lanjut tentang Sabun Bidara Plus ini.

Apakah itu Sabun Bidara Plus?

Pernah dengar tentang Sabun Bidara Plus? Sabun Bidara Plus merupakan sabun herba yang dibuat untuk tujuan kecantikan dan kesihatan tubuh badan. Ia merupakan sabun yang direka khas untuk menggantikan sabun biasa yang mengandungi pelbagai bahan kimia padanya.

Kandungan Sabun Bidara Plus

Sabun ini dibuat daripada bahan semula jadi seperti minyak zaitun, minyak kelapa, minyak habbatus sauda, daun bidara, mentega shea, mentega koko, madu, dan vitamin A, C dan E. Ia tidak mempunyai sebarang pewarna dan pewangi tambahan. Jadi, sabun ini bebas bahan kimia yang bahaya untuk kesihatan kulit.

Manfaat Sabun Bidara Plus

Formulasi Sabun Bidara Plus daripada bahan semula jadi gabungan herba dan vitamin mampu memberi pelbagai manfaat kepada pengguna. Antara manfaat dan kelebihan sabun ini adalah:

Sabun ini boleh digunakan sebagai penjagaan kulit muka dan badan yang berupaya untuk:
- Melembap dan melicinkan kulit
- Merawat kulit yang berminyak
- Menghilangkan kesan parut

Dapat merawat penyakit berkaitan kulit seperti:
- Mengurangkan jerawat
- Menghilangkan kegatalan/ruam
- Merawat psoriasis
- Merawat ekzema

Tambahan minyak semula jadi di dalam sabun ini bagus untuk kulit yang bermasalah.

Untuk kesihatan tubuh badan, sabun ini dapat:
- Memberi kesegaran kepada tubuh badan
- Menghilangkan bau badan tanpa perlu guna deodoran lagi

Dapat mengurangkan kesan gangguan jin/sihir/saka dan lain-lain.
Herba-herba sunnah yang digunakan dalam pembuatan sabun ini amat baik untuk merawat penyakit disebabkan gangguan tersebut. Sabun ini dapat membantu proses rawatan bagi yang terkena gangguan sihir atau jin yang mudah dilakukan di rumah dan bahan yang diperlukan untuk rawatan sudah tersedia hanya dalam sebuku sabun.

Selain itu, Sabun Bidara Plus juga sesuai digunakan bagi memandikan jenazah.

Kesan Penggunaan Sabun Bidara Plus

Penggunaan Sabun Bidara Plus yang berterusan akan menampakkan kesan positif terhadap kulit yang bermasalah dan juga masalah gangguan yang dialami. Antara hasilnya adalah seperti:

Kesan pada kulit: Kulit akan menjadi lembut dan licin.

Kesan terhadap parut: Parut akan semakin pudar dan lama-kelamaan akan hilang.

Kesan pada jerawat: Jerawat akan semakin cepat masak, kemudian mengering dan tercabut dengan sendirinya. Jerawat baru semakin sukar tumbuh pada kulit.

Kesan terhadap gangguan: Badan semakin segar, tidak cepat penat, emosi semakin stabil dan muka semakin cerah dan berseri.

Kebanyakan pengguna yang telah mencuba Sabun Bidara Plus dapat merasakan perubahan serta-merta terhadap kulit mereka.

Antara maklum balas postif yang diterima daripada pelanggan yang telah menggunakan Sabun Bidara Plus:

testimoni sabun bidara plus

testimoni sabun bidara plus

testimoni sabun bidara plus

Alhamdulillah, semuanya berpuas hati dengan Sabun Bidara Plus ini. Jadi, anda juga perlu mendapatkan sabun yang bagus ini untuk merasai sendiri kebaikannya.

Cara Menggunakan Sabun Bidara Plus

Sabun Bidara Plus digunakan seperti sabun biasa yang lain. Untuk mendapatkan kesan yang lebih baik, gunakan sekurang-kurangnya dua kali sehari dan berterusan.

Sebaiknya, sebelum mandi pengguna perlu berniat dan berdoa dahulu di dalam hati supaya Allah menyembuhkan penyakit dan masalah yang mengganggu diri.

Pantang Semasa Penggunaan Sabun Ini

Tiada pantang khusus yang perlu diikuti semasa menggunakan sabun ini. Tetapi pengguna digalakkan memperbanyakkan berdoa kepada Allah dan memohon untuk kesembuhan daripada penyakit dan masalah yang dihadapi.

Bagi mereka yang sering merasa sesuatu perkara pelik berlaku ketika mandi seperti rasa ingin muntah, terkencing, terkejut, meremang bulu roma dan lain-lain, atau sering berasa ditindih sesuatu, cepat beremosi dan cepat marah itu adalah tanda kemungkinan besar bahawa terdapat gangguan, jadi disarankan untuk segera mencari perawat atau pengamal perubatan Islam yang berdekatan. Anda juga boleh menghubungi terus pihak Sabun Bidara Plus di talian 019-263 5500. Di samping itu, pengguna juga boleh membuat rawatan sendiri dengan meminum air yang telah dibacakan ayat-ayat Al-Quran.

Cara pembelian Sabun Bidara Plus

Anda sudah mula tertarik dengan kebaikan Sabun Bidara Plus? Tunggu apa lagi, jom buat tempahan segera sebelum kehabisan stok!

Sabun Bidara Plus ini terdapat dalam berat 100g, 50g, 25g dan masing-masing berharga RM35, RM20 dan RM10. Harga yang sangat berbaloi dengan pelbagai manfaat yang bakal diperolehi daripada sabun ini.

Bagi anda yang ingin mendapatkan Sabun Bidara Plus ini, bolehlah membuat tempahan dengan menghubungi pihak Sabun Bidara Plus seperti butir-butir yang tertera di bawah:

Telefon/Whatsapp: 019-263 5500
Laman web rasmi: www.sabunbidaraplus.com
Laman Facebook rasmi: https://www.facebook.com/sabunbidaraplus/
Instagram: www.instagram.com/sabunbidaraplus



9 ulasan for "Sabun Bidara Plus Berkesan Merawat Penyakit Kulit dan Mengurangkan Kesan Gangguan Sihir"

  1. Bagus kandungan sabun ni...boleh cuba ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang patut cuba ni..banyak manfaatnya

      Padam
  2. Balasan
    1. betul..bahan2 yang digunakan berasaskan bahan semula jadi

      Padam
  3. bagus sabun ni..boleh cuba nanti

    BalasPadam
  4. Bagus sabun ni. Bagi kesan yang positif kepada penggunanya. Boleh cuba nanti :)

    BalasPadam
  5. muja baru nak cuba.. hrap hrap mslh kulit boleh settle.. hehe

    BalasPadam
  6. macam pernah dengar sabun bidara plus ni. byk khasiatnya :D

    BalasPadam