Izzati Suhaide Bercerita Melalui Hati - MaisarahSidi.com

KLIK> Daftar Percuma Narratrs - Jana Income USD Menerusi Instagram

14 April 2016

Izzati Suhaide Bercerita Melalui Hati

Izzati Suhaide Bercerita Melalui Hati

Siapakah Izzati Suhaide? Kenal dengannya? Jom kenali blogger ini dengan lebih dekat lagi.

blog izzati suhaide

Nik Nor Izzati nama diberi, empunya blog Izzati Suhaide dengan tagline nya 'Bercerita Melalui Hati'. Blogger berkelulusan Iajazah Sarjana Muda Statistik ini adalah anak kelahiran Kelantan.

Izzati Suhaide atau lebih mesra disapa dengan dengan panggilan Zatie ini manis orangnya ;)

Izzati Suhaide

Bermula sebagai seorang blogger dengan menjadikan blog sebagai tempat meluahkan perasaan dan kerana suka-suka. Kini lebih blognya lebih matang dengan niche tentang gaya hidup (lifestyle). Setiap entri yang ditulis berkisarkan tentang dirinya sendiri, tips serta info tentang agama, cinta, wanita, dan lain-lain lagi.

Penulisan di blognya juga santai dan menarik pembaca untuk mengetahuinya seiring dengan tagline blognya iaitu 'Bercerita Melalui Hati'. Zatie ingin blog miliknya sentiasa dikunjungi oleh ramai orang dan berharap agar pembaca menyukai setiap penulisan yang disampaikannya.

Salah satu tajuk entri di blog miknya yang menarik perhatian saya ialah Wanita Tabah Itu Bukanlah Aku. Terkesan dengan penulisannya yang datang dari hati. Ya saya juga perempuan. Memahami dengan apa yang diluahkannya. Apa pun yang terjadi semoga Zatie tabah dan yakin dengan diri sendiri demi masa depan yang mendatang.

Seorang remaja yang menyimpan impian ingin menjadi wanita yang dapat berbakti kepada agama, bangsa, keluarga dan masyarakat. Memegang matlamat hidup; sentiasa pandang ke hadapan walau apa jua cubaan yang mendatang dan yang penting jangan putus asa.

Selain berblog, Zatie juga menjalankan perniagaan atas talian atas nama IZ Hijabist. IZ Hijabist menjual pelbagai jenis pakaian muslimah dan wanita. Jubah, blouse, baju kurung semuanya cantik! Memang rambang mata la kalau buka Instagram IZ Hijabist ni.

Untuk Zatie, semoga berjaya di dunia dan akhirat serta dimurahkan rezeki. Semoga blog Izzatie Suhaide terus berkongsi pelbagai cerita dan maklumat kepada pembaca tanpa rasa jemu.


5 comments:

  1. Mekasih mai...klu nk beli baju habaq naa...hihihi

    ReplyDelete
  2. zati. seorang yang kuat dan aku bangga dengan keberaniannya...tabik !!

    ReplyDelete
  3. Wanita tabah tu semestinya aku.. Eh! Aku lelaki! Haha..

    ReplyDelete
  4. suka nama orang kelantan ada 'Nik' ..hehhehehe.. :)

    nice review Mai..! kemas je ayat2 Mai susun...

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen anda