Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Design dan Cetak Kad Bisnes Callista Marketing

Design dan Cetak Kad Bisnes Murah

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pambaca :)
Alhamdulillah. Siap lagi satu artwork design dan cetak kad bisnes jenis frosted plastic card. Bahasa mudahnya kad nama plastik lutcahaya atau lutsinar.

Ramai juga yang minta kad jenis ni. Klien yang membuat tempahan kad jenis ini suka kad jenis ini kerana nampak eksklusif, kalis air dan tahan lama.Kad yang cantikdan unik ini selalunya mudah diingati. Haaa..itu kata klien yang menempah kad jenis ini.

Kali ini, klien adalah daripada Callista Marketing Sdn Bhd. Mulanya seorang sahaja yang membuat tempahan. Apabila dah siap dan hasilnya amat memuaskan, kadnya dipromot kepada rakan sepejabatnya. Alhamdulillah. Semua mereka membuat tempahan kad nama jenis lutsinar ini dan amat berpuas hati dengan hasil design dan cetakan.

kad bisnes murah

Beginilah rupa kad nama atau kad bisnes jenis plastik lutcahaya atau lutsinar. Memang tahan lama kerana ia kalis air dan diperbuat daripada plastik. Sesiapa yang menerima kad ini pasti tertarik kerana keunikannya.

Anda ingin memperkenalkan servis dan produk anda? Ingin meluaskan dan mengembangkan perniagaan anda? Sediakan kad bisnes atau kad nama sebagai salah satu cara untuk meluaskan perniagaan anda. Dengan kad bisnes, ramai yang akan cari anda nanti. Tak percaya? Cuba dulu untuk tahu kesannya.

Berminat untuk membuat tempahan design dan cetak pelbagai jenis kad
seperti kad bisnes, kad nama, kad jemputan, tag label dan lain-lain lagi dengan 
harga yang amat berpatutan dan berkualiti?

Untuk membuat tempahan dan sebarang pertanyaan labih lanjut, hubungi saya melalui:
Email: maigraphikdesign[at]gmail.com atau
Whatsapp/Telegram: 012-583 1965 (Maisarah)


1 ulasan for "Design dan Cetak Kad Bisnes Callista Marketing"