Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

3D Gold Stemcell Serum Dari My Beauty Herbs Menghilangkan Gelap Bawah Mata

Cara Menghilangkan Gelap Bawah Mata

Setiap hari bekerja menggunakan komputer memang akan membuatkan mata menjadi letih. Gelap bawah mata pun sama je naiknya. Mana tak nya. Kadang-kadang saya kerja menggunakan komputer sehingga lewat malam. Tidur pun lambat. Geram juga dengan gelap bawah mata ni. Tapi, mujur ada 3D Gold Stemcell Serum Dari My Beauty Herbs. Serum ini mampu menghilangkan gelap bawah mata tau. Wow!

3D Gold Stemcell Serum

Gelap Bawah Mata Hilang dengan 3D Gold Stemcell Serum

Untuk menghilangkan gelap bawah mata ni memang kena bersabar. Sebab kulit sekitar mata amatlah nipis, jadi ambil masa untuk merawatnya. Lebih kurang 3 minggu saya gunakan 3D Gold Stemcell Serum, baru nampak kesannya. 

testimoni 3D Gold Stemcell Serum

Warna kulit nampak berbeza kerana gambar diambil di tempat yang berbeza. Tapi jujur saya katakan memang gelap bawah mata tu dah tiada.

Alhamdulillah, saya berpuas hati dengan 3D Gold Stemcell Serum ini yang mampu menghilangkan gelap bawah mata saya ni. 

Cara Menggunakan 3D Gold Stemcell Serum untuk Bahagian Bawah Mata


Senang je cara nak gunakan serum ini.

1. Mula-mula cuci muka agar bersih.
2. Kemudian sapukan toner. Kalau tiada toner pun tidak mengapa.
3. Tekan sekali sahaja pada tapak tangan dan oleskan pada bahagian bawah mata dengan lembut menggunakan jari manis. Bahagian bawah mata ni kulitnya nipis, jadi perlu berhati-hati semasa sapu di kawasan itu supaya gelap bawah mata dapat dihilangkan dengan segera.
4. Gunakan pada waktu pagi dan sebelum tidur.

Dan yang paling penting, gunakan 3D Gold Stemcell Serum secara berterusan untuk mendapatkan perubahan seperti yang diinginkan.

Sukanya saya dengan perubahan ni. Selain daripada bahagian bawah mata, saya juga mengoleskan 3D Gold Stemcell Serum di kawasan bawah dagu, dagu, hidung dan dahi. Best sangat! Rasa tegang je kulit wajah bila apply serum ini. Dapat kulit flawless lagi tu. Jadi bagi anda yang memiliki kulit wajah menggeleber, saya syorka anda menggunakan 3D Gold Stemcell Serum.



Saya juga perasan kesan parut sebiji jerawat yang ada pada pipi saya juga cepat baik dengan 3D Gold Stemcell Serum. Anda dah rimas dengan jerawat yang dah lama bertapak pada kulit wajah? Cuba 3D Gold Stemcell Serum ni. 

Kelebihan 3D Gold Stemcell Serum

Selain mampu menghilangkan gelap bawah mata, 3D Gold Stemcell Serum juga berkesan untuk:
  • Menghilangkan parut hitam
  • Menghilangkan jeragat
  • Mengecutkan jerawat
  • Melicinkan kulit wajah
  • Membantu untuk dapatkan tona kulit sekata
  • Mengecilkan liang pori
  • Melembapkan kulit muka
  • Mengnjalkan kulit muka
  • Mengawal minyak muka
  • Mencerahkan kulit wajah
  • Menegangkan kulit muka yang menggeleber
  • Menghilangkan gelap bawah mata
  • Melindungi kulit dari sinaran UV
  • Menghilangkan garis halus dan kedutan muka

Kelebihan ini anda dapat hanya dengan menggunakan 3D Gold Stemcell Serum. Memang jimatlah macam ni. Tak perlu beli banyak produk untuk digunakan dalam satu masa. Cukup dengan 3D Gold Stemcell Serum sahaja.

Kelebihan yang tak mungkin saya lepaskan. Saya akan terus menggunakan 3D Gold Stemcell Serum untuk mendapatkan kesan yang maksimum.

Ingin merasai sendiri kelebihan3D Gold Stemcell Serum? Dapatkan 3D Gold Stemcell Serum ini dengan melayari dan menghubungi talian berikut:

Facebook : My Beauty Herbs HQ
Instagram : @mybeautyherbs
Website : www.mybeautyherbs.com.my
No. Tel : +6011-2809 0446  / +6012-223 9447




Giveaway 3D Gold StemCell Serum My Beauty Herbs : Review Produk dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh My Beauty Herbs. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.


3 ulasan for "3D Gold Stemcell Serum Dari My Beauty Herbs Menghilangkan Gelap Bawah Mata"

  1. all the best..dari segmen yang sama

    BalasPadam
  2. Salam..Singgah dari Giveaway Review yang sama http://www.akifimtiyaz.com/2016/10/kulit-wajah-flawless-hanya-dengan-3d.html

    semoga berjaya..

    BalasPadam