Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Minyak Herba Asma Mujarab Sebagai Rawatan Alternatif Asma

Minyak Herba Asma Mujarab Sebagai Rawatan Alternatif Asma

Sewaktu belajar di Matrikulasi dahulu, ada seorang kawan penghidap asma. Apabila asma datang menyerang, dia mengalami sesak nafas dan terpaksa menggunakan nebulizer. Kalaulah Minyak Herba Asma Mujarab ada pada masa tu, dapat juga merawat penyakit asma yang ada padanya sekaligus dapat mengurangkan penggunaan nebulizer. Cara tradisional seperti menyapu Minyak Herba Asma Mujarab menjadi rawatan alternatif yang mujarab kepada penyakit asma, lelah dan batuk.

Minyak Herba Asma Mujarab original

Minyak Herba Asma Mujarab

Minyak Herba Asma Mujarab ini mampu menyembuhkan penyakit asma dan melancarkan saluran pernafasan. Selain itu, Minyak Herba Asma Mujarab ini juga dapat membantu meredakan batuk berkahak, lendiran kahak yang banyak, kerap bersin akibat resdung, sengal-sengal otot, terseliuh, terkena api, kembung perut, kegatalan akibat gigitan nyamuk, gigitan serangga atau binatang berbisa dan lain-lain lagi. Produk yang wajib ada di rumah. Minyak ini juga boleh dibawa kemana sahaja kerana saiznya yang kecil.

Kandungan bahan-bahan yang digunakan adalah halal dan selamat serta telah melepasi ujian Pusat Akta Racun Negara. 

Minyak Herba Asma Mujarab original


Aspek kebersihan dan keselamatan pengguna juga dititikberatkan walaupun ia diproses secara tradisonal. Jadi, minyak ini sesuai digunakan untuk semua peringkat umur. Minyak ini diproses secara home made sejak 40 tahun yang lalu dan sudah lima tahun beroprasi di online dan juga sudah berdaftar dengan SSM di bawah syarikat Enterprise.

Minyak ini adalah original dari Pakcik Lebai sendiri, ia tidak pernah diproses daripada kilang bertaraf GMP atau di R&D semula di bawah Syarikat SDN.BHD. Ini kerana pihak Minyak Herba Asma Mujarab ingin menjaga kualiti ramuan herba rahsia warisan turun temurun.

Cara Menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab

Mudah saja cara penggunaannya. Sapu di bahagian dada, leher, tengkuk, atas belakang setiap kali selepas mandi dan sebelum tidur. Lebih kerap disapu, lebih baik.


Awas Produk Minyak Herba Asma Mujarab Tiruan

Disebabkan Minyak Herba Asma Mujarab ini laris kerana manfaat dan keberkesanannya, semakin banyak produk tiruan berada di pasaran. Semakin ramai yang mengambil kesempatan untuk mengaut keuntungan dengan mudah.

Pengguna disarankan untuk meneliti ketulenan produk ini sebelum membeli. Lihat PELEKAT HOLOGRAM, QR CODE dan NOMBOR SIRI DI BELAKANG BOTOL sebelum membeli. 

Minyak Herba Asma Mujarab original

Anda hanya perlu menggunakan apps imbasan QR di smart phone anda (boleh di download di app store) dan scan pada QR code tersebut untuk memastikan produk anda beli adalah original. Jika ia original, akan terpampang satu web yang menyatakan produk ini dikeluarkan dari pihak Minyak Herba Asma Mujarab sendiri.


Minyak Herba Asma Mujarab original


Juga jangan terpedaya dengan harga yang murah. Beli dengan harga yang sepatutnya dan yang original sahaja baru dapat rasai kelebihannya.

Perbezaan antara Produk Tiruan dan Asli Minyak Herba Asma Mujarab

Gambar di bawah adalah cara untuk membezakan produk tiruan dan bukan produk Minyak Herba Asma Mujarab. 

Minyak Herba Asma Mujarab original


Pihak Minyak Herba Asma Mujarab tidak pernah menukar label kepada "Minyak Herba Asmak" atau apa saja label yang lain seaakan-akan sama. Label pada pelekat masih kekal sama iaitu tertulis Minyak Herba Asma Mujarab. 

Minyak Herba Asma Mujarab original


Pembuat produk Minyak Herba Asma palsu juga berani menggunakan Meditag KKM palsu semata-mata untuk mengaburi mata pelanggan.

Minyak Herba Asma Mujarab tiruan


Juga salah satu produk tiruan yang cuba mengambil kesempatan di atas minyak herba asma yang asli. Pihak Minyak Herba Asma Mujarab juga tidak pernah keluarkan versi “PATI HERBA ASMA”. Sila berhati-hati.

Minyak Herba Asma Mujarab tiruan


Jika diperhatikan dengan teliti, pihak Minyak Herba Asma Mujarab tidak menggunakan logo yang tertulis MHAM. Jika anda mendapati pelekat pada botol minyak ini terdapat logo ini, ia adalah tiruan. Minyak Herba Asmak juga bukan keluaran dan tiada kena mengena dengan Minyak Herba Asma Mujarab.

Terkini, pihak Minyak Herba Asma Mujarab telah memperbaharui pelekat disebabkan banyak pihak yang tidak bertanggungjawab telah meniru produk Minyak Herba Asma Mujarab ini.

stiker baru Minyak Herba Asma Mujarab original

Diharap sesiapa yang ingin membeli minyak ini membuat penelitian yang sepatutnya supaya tidak tertipu dan rugi. Yang diharapkan kesembuhan tapi mudarat pula yang tiba. Hati-hati dengan produk tiruan yang mengaburi mata. Gunakan yang original, pasti berkesan.

Testimoni Minyak Herba Asma Mujarab

Walaupun Minyak Herba Asma Mujarab sekadar minyak sapuan luaran, tetapi dengan izin Allah SWT telah ramai pengguna sembuh dari penyakit asma. Alhamdulillah! Bukan sahaja penyakit asma, penyakit lain seperti lelah, batuk berkahak, gatal-gatal pada kulit, lenguh-lenguh dan bisul juga sembuh dengan penggunaan Minyak Herba Asma Mujarab ini. Syukur kerana ramai pengguna memberikan maklum balas positif setelah menggunakan minyak ini.

Bapa saya juga menggunakan minyak ini untuk melegakan lenguh-lenguh pada badan kerana penat bekerja. Tuang sedikit minyak pada tapak tangan dan sapu pada bahagian lenguh. Kemudian urut dan terasa lega. Sejuk dan berangin je rasanya.

Beberapa makluma balas positif daripada pelanggan yang telah menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab:


testimoni Minyak Herba Asma Mujarab originaltestimoni Minyak Herba Asma Mujarab originaltestimoni Minyak Herba Asma Mujarab original

testimoni Minyak Herba Asma Mujarab original

Untuk testimoni yang lain, sila ke laman Facebook Minyak Herba Asma Mujarab .

Cara Membeli Minyak Herba Asma Mujarab

Anda sudah baca dan lihat keberkesanan minyak ini? Pasti anda ingin mencubanya juga bukan? Dapatkan Minyak Herba Asma Mujarab dengan segera untuk merawat penyakit asma dan lain-lain lagi. Minyak Herba Asma Mujarab Cuma berharga RM39.00 sebotol. Anda boleh dapatkan secara online atau dengan stokis/agen sah di sekitar anda.

Untuk membeli Minyak Herba Asma Mujarab secara online dan maklumat lanjut, hubungi:

Facebook: Minyak Herba Asma Mujarab
Laman Web: Minyak Herba Asma Mujarab Original
Nombor telefon HQ: En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran)
                                  Puan Nurul : 017-623 9935 ( Produk Owner)


1 ulasan for "Minyak Herba Asma Mujarab Sebagai Rawatan Alternatif Asma"

  1. bila dah semakin mendapat sambutan ada pulak pihak yg tak bertanggungjawab menciplak dan menjual ye.. haishhh..

    BalasPadam