Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Logitech Mobile Wireless Speaker X100 Terbaik!

Speaker mudah alih dari Logitech

Anda sedang mencari speaker mudah alih yang bersaiz kecil dan memiliki sistem bunyi yang bagus? Apa kata kalau anda cuba Logitech Mobile Wireless Speaker X100. Memang gempak bunyi daripada speaker yang hanya bersaiz tapak tangan ni.


Speaker ini adalah salah satu barangan yang saya paling suka, dalam Box of Joy Lazada.Selalu juga saya gunakan Logitech Mobile Wireless Speaker X100 ni. Masa buat kerja, masa lapang dan rehat.. Kalau nak bawa ketika berkelah pun boleh tau kerana saiznya yang kecil serta ringan dan penggunaannya amat mudah dengan sambungan Bluetooth sahaja dan tidak memerlukan wayar sambungan yang memeningkan kepala.


Untuk menggunakan Logitech Mobile Wireless Speaker X100, mula-mula tekan butang 'on' sehingga keluar bunyi. Kemudian tekan pada simbol Bluetooth yang ada di tepi speaker kira-kira 3 saat sehingga kedengaran bunyi yang menandakan Bluetooth telah 'on' .



Langkah seterusnya, 'on' aplikasi Bluetooth pada peranti yang ingin disambungkan ke speaker tersebut, scan available divices dan akan muncul 'Logitech X100'. Klik dan pair kan. Anda dah boleh mula dengar muzik dari Logitech Mobile Wireless Speaker X100 ini.

Menariknya, Logitech Mobile Wireless Speaker X100 ini tahan sehingga 5 jam penggunaan berterusan tanpa caj. Agak-agak bunyi macam dengar tak dengar je dari speaker ni, jangan panik pula. Anda perlu caj menggunakan micro-USB cable yang disediakan bersama speaker ini. Sambungkan ke laptop pun boleh. Anda juga boleh buat atau jawab sebarang panggilan yang masuk ke telefon ketika lagu sedang dimainkan. Jadi, tak kacau lagu tu kan? hehe

Di mana boleh dapatkan Logitech Mobile Wireless Speaker X100? Senang je, pergi ke laman web Lazada. Klik Logitech Mobile Wireless Speaker X100. Harganya amat berpatutan.


System Requirements

For audio playback Smartphones, tablets and other devices that support Bluetooth®-wireless audio profile [Advanced Audio Distribution Profile (A2DP)] or 3.5 mm audio output. For phone calls Phones that support Bluetooth-Hands-Free Profile (HFP1.6)

Warranty Information

1-Year Limited Hardware Warranty

Package Contents

Logitech X100 Mobile Wireless Speaker
Micro USB charging cable
User documentation

Technical Specifications

30 ft wireless range
5-hour battery

Tunggu apa lagi? Dapatkan segera Logitech Mobile Wireless Speaker X100 hari ini juga. Berita baik untuk anda! Anda boleh gunakan kod kupon untuk menikmati potongan 20% di bawah ini untuk membeli-belah di Lazada ye. Jangan lepaskan peluang menarik ini.


If you would like to participate in reviews like this in the future, please contact affiliate@lazada.com.my to join the Lazada Family!


4 ulasan for "Logitech Mobile Wireless Speaker X100 Terbaik!"

  1. Ok ni, tak besar sangat

    BalasPadam
  2. My wishlist! Tggu blk msia nt terus order kat lazada

    http://www.fatindays.com

    BalasPadam
  3. Boleh bawa jalan2 memang best

    BalasPadam
  4. menarik sangat....kalau rumah kampung ada wakaf...boleh lepak sambil pasang lagu di smartphone

    BalasPadam