Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Bersih, Segar dan Selesa dengan FemMist

FemMist Menghilangkan Bau, Gatal-gatal dan Keputihan

Kaum wanita amat mementingkan kebersihan dan kesegaran diri. Kalau badan rasa tak segar, boleh mengganggu rutin harian. Lagi-lagi kalau bahagian intim wanita yang bermasalah, memang runsing dibuatnya. Boleh hilang fokus tau.

Kering dan gatal-gatal di bahagian tersebut membuatkan kaum wanita berasa tidak selesa. Ketidakselesaan biasanya datang kira-kira daripada:
- Rerambut halus tumbuh
- Ejen pembersih wanita yang mengandungi kimia agresif
- Kerengsaan rambut kemaluan
- Tekanan
- Tahap kebersihan diri yang rendah
- Air kotor
- Berlebihan menggunakan tisu basah
- Tidak menjaga pemakanan

Ditambah pula dengan keputihan yang menjadikan bakteria mudah berkembang dalam keadaan ini. Jika tidak dikawal akan mendatangkan bau yang tidak menyenangkan sekaligus membuatkan wanita runsing dengannya.

Kerana sebab-sebab itulah kaum wanita perlu menjaga sebaik-baiknya kawasan tersebut supaya kekal sihat tanpa masalah yang menggangu jiwa. Kini kaum wanita tak perlu khuatir lagi. Spray je FemMist, pasti hilang masalah anda.. aman je rasa.


Anda yang sering bekerja kuat atau juga seorang pelajar yang aktif patut simpan sebotol FemMist di dalam beg anda. Bawa je ke mana saja anda pergi.

Apa itu FemMist?

Produk FemMist hasil daripada Furley Bioextracts berupaya menghilangkan kerengsaan, keradangan, ketidakselesaan dan juga bau. FemMist membantu melawan jangkitan bakteria, fungus, keputihan dan menganjalkan kulit. Ia dirumus khas untuk memberikan kesan dengan pantas dan berpanjangan untuk mengembalikan keremajaan dan kesegaran wanita.


Yang menariknya, FemMist dihasilkan daripada ekstrak tumbuhan manggis dan manjakani, tumbuhan yang diyakini keberkesanannya terhadap bahagian intim wanita. FemMist adalah berasaskan air dan tidak berbau ubat. 

Cara Menggunakan FemMist

Cara menggunakannya amat mudah. Hanya spray ke bahagian intim atau panty liner dalam jarak 15cm. Siap! Terasa kesegarannya. Untuk kesan optimum, gunakan secara kerap iaitu 3 kali sehari. Pasti anda kekal segar tanpa masalah.

Saya juga merupakan pengguna FemMist. Memang betul, rasa segar dan bersih guna FemMist ni tau. Rugi kalau anda tak cuba.


Harga FemMist

Harga sebotol FemMist yang mengandungi 35mL mampu digunakan sehingga 300 kali spray, amat berpatutan dan mampu milik. Harga FemMist cuma RM48.00.

FemMist, Femininie Mist
Wajib ada dalam beg tangan setiap wanita
Anda, kaum wanita pasti nak rasa selesa tanpa masalah kan? Dapatkan FemMist secepat mungkin.

Untuk membeli FemMist, klik link di bawah:


Masukkan kod khas ini, FBIO-JNW untuk menikmati diskaun RM10 semasa membeli.


Untuk maklumat lanjut tentang FemMist dan pelbagai jenis produk yang disediakan oleh Furley Bioextracts Sdn. Bhd, lawati:

Laman web: Furley Bioextracts Sdn. Bhd
Facebook: Furley Bioextracts Sdn. Bhd
Twitter: Furley BioextractsInstagram: Furley Bioextracts (@furleybio)


Jadikan FemMist sebagai teman karib anda.
Semoga anda berasa bersih, segar dan selesa sepanjang sepanjang masa dengan FemMist!

3 ulasan for "Bersih, Segar dan Selesa dengan FemMist"