Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Jom Beli-belah pada Lazada 5th Anniversary Sale

Jualan Khas Lazada Sempena Ulangtahun Kelima

Diam tak diam, pusat beli-belah online terkenal di Malaysia iaitu Lazada sudah pun berusia lima tahun pada Mac 2017 ini. Jadi, bagi meraikan ulangtahun kelima ini, Lazada mengadakan Lazada 5th Anniversary Sale - Great Brands with Best Offers!

Lazada 5th Anniversary Sale

Wah, syurga bagi penggemar beli-belah online ni! Apa yang menariknya jualan khas Lazada kali ini? Sudah pasti pelbagai barangan kegemaran dan juga keperluan ditawarkan dengan pelbagai tawaran eksklusif serta potongan harga yang berbaloi-baloi sempena ulangtahun kelima ini. Tawaran yang tidak patut anda lepaskan!

Anda sedang mencari barangan perhiasan dan peralatan rumah terkini? Telefon pintar yang paling popular dan aksesori komputer, atau pakaian yang paling indah dan aksesori untuk wanita? Apa kata kalau anda dapatkan semua itu dengan pelbagai jenama di kedai online Lazada pada Lazada 5th Anniversary Sale yang akan berlangsung selama 3 hari, bermula dari 22 sehingga 24 Mac 2017. Mudah sangat, semuanya di hujung jari anda. 

Kalau anda nak tahu, anda sudah boleh mula shopping di Lazada sekarang ini. Apa yang anda perlu buat ialah...

Lazada 5th Anniversary Sale

Kalau anda suka dengan barang tersebut, anda boleh Add to Whislist. Kemudian anda buka semula lamn web Lazada pada 22-24 Mac nanti dan lihat pada senarai wish list anda. Anda akan lihat paparan barangan yang anda pilih dengan harga selepas potongan. Kemudian Add to cart.

Seronoknya macam ni! Bolehlah shopping banyak-banyak sempena jualan Lazada nanti. Mana tak seronoknya, boleh shopping dan menang tiket penerbangan ke destinasi rahsia lagi tu. Wow!

Lazada 5th Anniversary Sale

Bukan ini saja, pelbagai tawaran menarik yang lain menanti anda. Tunggu apa lagi, buka laman web Lazada dan mula membeli sekarang juga. Nantikan pelbagai tawaran yang sangat menarik pada LAZADA 5th ANNIVERSARY SALE, 22 sehingga 24 Mac 2017 ini. 

Selamat membeli-belah di Lazada dengan hati yang bahagia 😉 


1 ulasan for "Jom Beli-belah pada Lazada 5th Anniversary Sale"