Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Bergaya Mengikut Syarak dengan MuslimahClothing.Com

Butik Pakaian Muslimah Terkini, MuslimahClothing.Com


Baju untuk hari raya, saya selalunya akan beli yang sudah siap dijahit. Pilih, bayar dan pakai. Senang kan?  Laman web MuslimahClothing.Com (MCC) berjaya menambat hati saya untuk membeli di situ. Pasti tak menyesal kalau ke laman web ini.

MuslimahClothing.Com


Ada apa dengan laman web MCC? Pelbagai fesyen muslimah terkini disediakan di laman web tersebut. Rekaannya sangat sesuai untuk muslimah, mengikut fesyen semasa, bergaya dan yang penting mematuhi syarak. Kesemua rekaan di MCC menekankan ciri-ciri labuh dan longgar. Siapa kata muslimah tak boleh bergaya dengan pakaian labuh dan longgar? Pilih dan beli saja di MCC, pasti menepati citarasa anda.

Selain daripada laman webnya, MCC mempunyai tiga butik. Butik utamanya terletak di Bangi dan dua lagi cawangannya di Shah Alam dan Kuala Terengganu. Kalau berdekatan dengan butiknya, boleh terus ke sana. Kalau jauh, cari saja baju pilihan anda di laman web MCC. Mudah, jimat masa dan cepat sampai di tangan. Kalau anda membeli melalui online dengan harga melebihi RM80, percuma kos penghantaran. 

Bila bercakap tentang pakaian labuh dan longgar, mesti kita terfikirkan jubah saja. Tapi di MCC pelbagai rekaan pakaian mengikut tema disediakan. Baju kurung, pakaian untuk ke tempat kerja, pakaian sukan, dress, tunic, abaya, pakaian denim dan pakaian untuk umrah dan haji dengan ciri-ciri labuh dan longgar ada di MCC. Tudung pun ada juga.

Beberapa rekaan menarik yang disediakan di butik dan laman web MCC...

baju kurung terkini

jaket wanita

pakaian sukan wanita

tunic

pants suit

dan pelbagai rekaan lain lagi.

MCC juga menyediakan saiz pakaian bermula dari saiz XXS sehingga saiz 3XL. Saiz paling kecil dan paling besar pun ada. Senanglah kalau nak pilih saiz lepas ni.

Taknak cakap banyak, anda klik je MuslimahClothing.Com atau terus ke butik MCC, pasti anda rambang mata nak pilih. Lebih kurang 3 bulan, hari raya bakal menjelma. Bolehlah buat persiapan awal untuk raya nanti. Tak perlu pening lagi kat mana nak cari baju raya yang sesuai, mengikut fesyen terkini dan menepati kehendak syarak. Pilih dan beli saja di MCC 😉 


3 ulasan for "Bergaya Mengikut Syarak dengan MuslimahClothing.Com"

  1. jemput singgah ke blog saya
    http://thisisme-38.blogspot.com

    BalasPadam
  2. :) kak PC nak terjah lah...terima kasih sharing..

    BalasPadam