Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Edit Template dan Design Header Blog Coretan Murni Alysa

Edit Template dan Design Header Blog

Assalamualaikum dan salam sejahtera pembaca semua. Lama rasanya tak update entri blog tentang tempahan design blog. Sebenarnya saya masih ambil tempahan design atau edit blog sehingga kini cuma update artwork je lambat hehehe. Jadi hari ini saya nak kongsikan blog yang siap edit bersama headernya iaitu Blog Coretan Murni Alysa.

header blog

Blog Coretan Murni Alysa, blog yang bertemakan gabungan dua warna pastel sedap mata memandang. Template blog ini adalah readymade template responsive yang tersedia di laman Gooyaabi Templates. Warna temanya diubah daripada warna hitam putih kepada warna oren-kelabu terang dan slightly desaturated cyan. Header blog ini juga Mai designkan. Beberapa kod penting turut dimasukkan ke dalam template ini. Maka terhasillah seperti ini...

(klik url di atas untuk paparan penuh dan lebih jelas)


Bagi anda yang ingin menggunakan template readymade yang dah sedia ada dalam pelbagai laman template percuma tetapi tidak mahir untuk edit sendiri, insyaAllah Mai boleh bantu. Tak mahal pun caj yang dikenakan 😊 Yang penting blog cantik dan kemas, anda puas hati.

Berminat untuk membuat tempahan design/edit blog dengan harga yang berpatutan? Untuk pelbagai tema blog seperti blog peribadi, blog bisnes dan lain-lain lagi. InsyaAllah saya akan design / edit mengikut citarasa anda.

Untuk sebarang pertanyaan atau membuat tempahan, hubungiMai melalui:

Facebook: FB page - MaisarahSidi.com atau
Email: maigraphikdesign[at]gmail.com atau
Whatsapp: 012-583 1965 (Maisarah)

> Klik sini untuk lebih lanjut tentang tempahan dan harga design


8 ulasan for "Edit Template dan Design Header Blog Coretan Murni Alysa"