Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Design dan Cetak Kad Nama Mr.Emcee

Design dan cetak kad bisnes/kad nama murah

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Semoga sihat dan ceria selalu 😊. Hari ini Mai nak kongsi satu artwork dan hasil cetakan iaitu kad nama untuk Mr.EmCee Khairi Khairuddin.

Mr.Emcee telah memilih warna hitam dan merah sebagai warna tema kad namanya. Pada bahagian depan kad nama tersebut diletakkan gambar, logo dan juga butir-butir untuk dihubungi. Latar belakang kad nama ini berwarna hitam yang bercorak. Kad nama ini adalag art card dengan kemasan matte laminate yang kalis air. Mr.Emcee nak design yang simple je. Ini adalah hasil design dan cetak kad namanya...

kad bisnes murah

Alhamdulillah Mr.Emcee amat berpuas hati dengan hasil design dan cetak kad nama ini. Kalau anda sedang mencari emcee untuk pelbagai majlis, apa kata anda hubungi je Mr.EmCee Khairi Khairuddin terus.

Anda sedang mencari kad nama/kad bisnes dengan harga berpatutan? Pelbagai jenis kad ada seperti art card, art card dengan kemasan matte laminate, art card dengan kemasan glossy, spot uv dan frosted plastic card.

Pelbagai manfaat yang akan anda dapat dengan memiliki kad nama/kad bisnes. Kad bisnes atau kad nama adalah sebagai salah satu cara untuk meluaskan perniagaan atau servis yang anda tawarkan.

Berminat untuk membuat tempahan design dan cetak pelbagai jenis kad
seperti kad bisnes, kad nama, kad jemputan, tag label dan lain-lain lagi dengan 
harga yang berpatutan dan berkualiti?

Untuk membuat tempahan dan sebarang pertanyaan labih lanjut, hubungi Mai melalui:
Facebook: FB page - MaisarahSidi.com atau
Email: maigraphikdesign[at]gmail.com atau
Whatsapp/Telegram: 012-583 1965 (Maisarah)


6 ulasan for "Design dan Cetak Kad Nama Mr.Emcee"