27 September 2017

Lirik dan Lagu Surat Cinta Untuk Starla yang Membuai Jiwa

Lirik Lagu Surat Cinta Untuk Starla Nyanyian Virgoun

Mai selalu dengar lagu terus dari Youtube, senang sebab taip je pada kota carian terus ada lagunya. Lagu-lagu dari seberang kebanyakan sedap didengar. Sebelum ini asyik dengar dan ulang lagu Asalkan Kau Bahagia yang nyanyian Armada. Ada satu hari tu ternampak lagu Surat Cinta Untuk Starla di senarai pada bahagian tepi video Youtube. Kalau tonton dari PC nampak macam tu lah. Mai terus klik lagu tu dan dengar. Sedap rupanya lagu ni! 

Lagu Surat Cinta Untuk Starla

Video lirik rasmi lagu Surat Cinta Untuk Starla ini telah dimuatnaik pada awal Februari 2016. Kini video tersebut sudah mencecah lebih 100 juta tontonan. Wow, hebatnya! Sama seperti lagu Asalkan Kau Bahagia. Apa yang yang membuatkan Mai tertarik dengan lagu Surat Cinta Untuk Starla adalah melodi lagu dan liriknya. Kalau anda belum pernah dengar lagi lagu ini, cuba dengar sekali pasti anda suka.



Virgoun - Surat Cinta Untuk Starla

Kutuliskan kenangan tentang
Caraku menemukan dirimu
Tentang apa yang membuatku mudah
Berikan hatiku padamu

Takkan habis sejuta lagu
Untuk menceritakan cantikmu
Kan teramat panjang puisi
Tuk menyuratkan cinta ini

Telah habis sudah cinta ini
Tak lagi tersisa untuk dunia
Karena tlah kuhabiskan
Sisa cintaku hanya untukmu

Aku pernah berpikir tentang
Hidupku tanpa ada dirimu
Dapatkah lebih indah dari
Yang kujalani sampai kini

Aku slalu bermimpi tentang
Indah hari tua bersamamu
Tetap cantik rambut panjangmu
Meskipun nanti tak hitam lagi

Bila habis sudah waktu ini
Tak lagi berpijak pada dunia
Telah aku habiskan
Sisa hidupku hanya untukmu

Dan tlah habis sudah cinta ini
Tak lagi tersisa untuk dunia
Karena tlah kuhabiskan
Sisa cintaku hanya untukmu

Untukmu
Hidup dan matiku

Bila musim berganti
Sampai waktu terhenti
Walau dunia membenci
Ku kan tetap disini

Bila habis sudah waktu ini
Tak lagi berpijak pada dunia
Telah aku habiskan
Sisa hidupku hanya untukmu

Tlah habis sudah cinta ini
Tak lagi tersisa untuk dunia
Karena tlah kuhabiskan
Sisa cintaku hanya untukmu

Karena tlah kuhabiskan
Sisa cintaku hanya untukmu


Previous Post
Next Post

About Author

2 ulasan:

  1. Saya pun minat lagu ni.. baru je bulan lalu secara tak sengaja terdengar di youtube.

    Sejak hari tu, hari-hari pasang lagu ni :D

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda. Live link tidak dibenarkan sama sekali, jika didapati anda berbuat demikian, komen akan dibuang serta merta. Harap maklum ;)