Waktu Malam dan Siang yang Sangat Berharga

Malam dan Siang 


Malam dan siang, antara ciptaan Allah yang memiliki terlalu banyak manfaatnya. Kedua-dua waktu itu perlu digunakan sebaik-baiknya.

senja, dawn, sunset

Siang untuk kita bekerja, malamnya untuk kita berehat. Tapi tak semua yang sama seperti kita. Ada yang bekerja pada waktu malam, siang pula masa untuk merehatkan tubuh. Akhir-akhir ni, Mai rela korbankan waktu tidur demi nak siapkan segera kerja projek doodle. Alhamdulillah, lega sangat bila klien sangat berpuas hati semua hasil kerja seni tersebut. Walaupun penatnya terasa, tapi berbaloi dengan usaha.  Syukur, projek lain pula menanti untuk disiapkan.

Ayuh gunakan masa yang ada sebaik-baiknya, jangan disia-siakan. Jangan dibazirkan begitu saja. Yang ruginya kita juga nanti. 


Waktu Malam dan Siang yang Sangat Berharga Waktu Malam dan Siang yang Sangat Berharga Reviewed by Maisarah Humaira on Disember 07, 2017 Rating: 5

2 ulasan:

  1. Sebab tu kita semua diberi masa yang sama setiap orang. tak ada sorang pun dapat lebih atau kurang dari 24jam. Tahniah mai dah berjaya siapkan tugas

    BalasPadam

Terima kasih atas komen anda. Live link tidak dibenarkan sama sekali, jika didapati anda berbuat demikian, komen akan dibuang serta merta. Harap maklum ;)

Dikuasakan oleh Blogger.