Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Design Blog Syue Salim Pengedar Shaklee

Design Blog Pengedar Shaklee



Servis design blog murah | Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua, semoga sihat selalu. Kali ini Mai nak berkongsi dengan anda tentang artwork yang baru saja disiapkan iaitu design blog Syue Salim Pengedar Shaklee. 


Blog ini menggunakan gabungan warna hijau, coklat dan oren cair sebagai warna tema. Bila sudah digabungkan, cantik juga warna-warna ini dalam satu blog. Elemen bungaan turut diletakkan pada header dan banner blog sebagai penambah seri yang sepadan dengan warna tema blog. Pemilik blog ini  juga menginginkan blognya mudah dibaca dan pembaca senang untuk mencari maklumat. Maka terhasillah template blog seperti ini...

(Klik link untuk lihat paparan penuh)

design blog pengedar Shaklee
Template blog Syue Salim

Template blog ini juga direka supaya menjadi responsive, seperti gambar di bawah ini. Blog ini bukan edit readymade template yang dah ada di internet ye. Memang design sendiri. Menu bar, sidebar akan nampak pada paparan mobil.

design blog murah
Paparan mobil yang responsive

Ini pula adalah banner blog dan watermark khas untuk blog Syue Salim Pengedar Shaklee

design banner blog
Banner blog Syue Salim

design watermark murah
Watermark blog
Kepada anda yang berminat untuk membuat tempahan design/edit blog dengan harga yang berpatutan, jangan segan-segan untuk hubungi Mai terus ye. Pelbagai tema blog seperti blog peribadi, blog bisnes dan lain-lain lagi Mai boleh designkan mengikut kehendak dan citarasa anda.

Untuk sebarang pertanyaan atau membuat tempahan, boleh hubungi Mai melalui:

Facebook: FB page - MaisarahSidi.com atau
Email: maigraphikdesign[at]gmail.com atau
Whatsapp: 012-583 1965 (Maisarah)



2 ulasan for "Design Blog Syue Salim Pengedar Shaklee"