Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Penghilang Dahaga Yang Baik Untuk Musim Panas Ini - Juice Works

Jus Buah dan Smoothie yang berkhasiat dari Juice Works


Bunyi letupan mercun waktu larut malan, pelbagai jenis makanan yang enak dan lou sang – tidak juga lupa ang pow mari mari! – Tahun Baru Cina telah pun TIBA.

Selain daripada bunyi bising, makanan dan perjumpaaan dengan rakan-rakan dan orang yang disayangi, satu perkara yang kami selalu “nikmati” pada musim ini adalah PANAS. Ya, musim ini adalah benar-benar PANAS sepanjang tahun, SETIAP TAHUN.

Tetapi, melain daripada meminum soda yang dipenuhi dengan bahan kimia dan kalori untuk menangani haba, kenape tidak memilih pemakanan yang kaya dengan nutrien yang AMAT SEDAP?

Apa yang kami maksudkan adalah jus buah dan smoothie, dan sini di Juice Works, kami mempunyai pelbagai pilihan untuk palet yang paling arif.

Untuk sekali, pernahkah and mencuba Water Works? Diperbuat daripada campuran semangka yang menyegarkan, nenas dan jus tropika, ia adalah cawan yang penuh dengan serat dan tenaga yang baik.

Juice Works
Water Works

Lychee Cooler kami, yang mengabungkan lychee, tembikai dan sorbet juga merupakan pilihan yang sangat popular dan menyegarkan di bawah cuaca yang panas.

Juice Works
Lychee Cooler

Bagi mereka yang lebih suka minuman yang lebih masam, Zesty Melon kami, yang merupakan gabungan dari oren, semangka, kapur dan sorbet, adalah minuman yang terbaik untuk anda.

Juice Works
Zesty Melon

Akan tetapi, kegemaran musim kami adalah tidak lain daripada Prosperity Juice, yang di buat dari campuran jus dari jeruk mandarin yang indah, jambu sayuran yang sihat jantung, stroberi buah-buahan dan laici berair. Bergabung dengan sorbet yang lazat, wangi dan menyegarkan ini disokong oleh permintaan popular pada musin ini, dan seperti mananya, ia akan menyediakan anda untuk menerima apa yang tahun baru ini.

Oleh itu, berilah badan anda satu pilihan yang lebih baik apabila anda minum untuk memerangi badan yang PANAS! 

Pada masa yang sama, kami di Juice Works ingin mengucapkan Gong Xi Fa Chai kepada anda and orang yang anda sayangi!

TENTANG JUICE WORKS Malaysia


Juice Works Malaysia adalah perintis syarikat jus buah-buahan yang segar di negara di mana mereka dipercayai oleh beribu-ribu pelanggan-pelangang setia untuk kraf yang mengunnakan ramuan bahan-bahan semulajadi yang terbaik.

Diasaskan oleh Jason Choy dan Ling Mooi Li, pasangan berkenaan membuka kiosk pertama di pusat beli-belah Curve pada Disember 2004. Setelah tidak lama ia dibuka, kisok tunggal ini telah memenangi pujian daripada pelanggan-pelanggan untuk menu jus yang sihat dan smoothie yang sangat lazat.

Bermula daripada satu kiosk, Juice Works Malaysia telah berkembang sebagai syarikat pembekal jus buah-buahan dan smoothie segar premium di negara ini yang mengkhusus dalam menu hebat untuk lebih daripada 30 pilihan buatan tangan. Jenama ini terkenal dengan minuman sihat yang segar, dibuat selepas pesanan dan lazat menjamin pelangan akan kembali melawatnya lagi. Daripada eksekutif perniagaan yang sibuk kepada ibu bapa dan pengguna yang mementingkan kesihatan, Juice Works Malaysia mempunyai minuman yang sesuai dibuat segar untuk setiap keperluan individu.

Juice Works Malaysia kini boleh dijumpai di 30 lokasi di seluruh negara dengan banyak lagi akan di buka pada masa yang akan datang. Bagi memenuhi permintaan yang semakin meningkat untuk gaya hidup sihat, Juice Works Malaysia juga menawarkan peluang francais sebagai sebahagian daripada rancangan pengembangannya, serta kiosk mudah alih untuk menyampaikan minuman kepada pelanggan yang asyik bergerak.


11 ulasan for "Penghilang Dahaga Yang Baik Untuk Musim Panas Ini - Juice Works"

  1. Juice works ada je kat bawah office I. Memang best to drink smoothies especially hot weather now. Boleh lose weight juga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bab lose weight tu yang suka dengar hehe

      Padam
  2. Akak suka semua juice kat Juice works especially Lychee Cooler tu..best...

    BalasPadam
  3. ummm..sedapnya laici tu.. terasa kat tekak ni haaa.menitik ailio..dah lah tengah panas nii.Uwaaaaaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi sabar2.. ada masa nanti jom pi cari Juice Works

      Padam
  4. Suka post ni.. Mmg kena sgt dgn cuaca panas skrg.. Hilang terus rasa dahaga

    BalasPadam
  5. Asyraf suka all type juice works ni. Dulu time kerja Airport, luar panas terik dalam sejuk giler so juice ni sangat membantu my body to go more work laa..

    BalasPadam
  6. Aduhhh... Tengok watermelon campur laici dan sorbet tu jadi terliur. Lama tak layan sorbet, Allah... Sedapnya...

    BalasPadam