Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

March Giveaway By Penselduabee

Giveaway dari Blog Penselduabee


Blog Penselduabee sedang menganjurkan March Giveaway By Penselduabee yang bermula dari 5 Mac hingga 31 Mac 2018. Dengan adanya entri ini bermakna Mai menyertai giveaway ini. 

Pelbagai hadiah menarik disediakan dalam giveaway ini. Nak sertai dan nak tahu hadiah apa yang ditawarkan untuk para pemenang? Klik banner di bawah ini cepat-cepat ok.

March Giveaway By Penselduabee
KLIK BANNER

Menurut pemilik blog  Penselduabee, giveaway ini adalah untuk merapatkan ikatan ikhwah sesama rakan blogger dengan penyertaan di March Giveaway By Penselduabee ini.

Ada dua hadiah yang ditawarkan untuk dua pemenang bertuah. Top komentator juga akan menerima hadiah. Top komentator juga boleh memenangi hadiah yang ditawarkan jika nama ada naik semasa pemilihan dilakukan untuk dua pemenang yang mengunakan random.org. 5 lagi pemenang akan dimasukkan ke dalam April bloglist penselduabee.

Ate.. tunggu apa lagi? Moh sertai giveaway ini. Mana tau, ada rezeki menang hadiah dalam giveaway ini. InsyaAllah. Klik je terus banner di atas untuk sertai ye.


6 ulasan for "March Giveaway By Penselduabee"

  1. Terima kasih kerana sudi join MARCH GIVEAWAY BY PENSELDUABEE. Senara nama peserta sudah keluar. Boleh check di link http://penselduabee.blogspot.com/2018/03/senarai-nama-peserta-march-giveaway-by-penselduabee.html untuk memeriksa sama ada penyertaan giveaway sah atau tidak. Thanks again.

    BalasPadam
  2. Singgah sini dari

    : http://aerillhassan.blogspot.com/2018/03/march-giveaway-by-penselduabee.html

    BalasPadam