Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

BolehCompare Menjadikan Kehidupan Seharian Lebih Mudah!

BolehCompare Memudahkan Pengguna Membuat Perbandingan Produk


Mudahnya banding produk di BolehCompare | Sebelum membeli sesuatu produk atau menggunakan sebarang perkhidmatan, apa yang akan anda lakukan? Adakah anda akan terus membeli atau membuat perbandingan terlebih dahulu?

Kalau Mai, pasti akan buat senarai barangan atau servis dan buat perbandingan antara beberapa jenama sebelum membelinya. Mai suka buat macam ini sebabnya kita boleh pilih sesuatu barangan atau servis dengan kualiti yang bagus pada harga yang sangat berpatutan. Maknanya, kita dapat menjimatkan wang daripada mengalami kerugian dengan membeli tanpa buat perbandingan terlebih dahulu.

Contoh yang paling hangat sekarang ini, pelan data telefon. Rata-rata pengguna telefon pintar mahu memilih pelan yang paling jimat dan berbaloi dengan harga yang ditawarkan.

Tapi penyedia telekomunikasi (telco) yang ada di Malaysia ini agak banyak. Pening juga kalau nak senaraikan setiap satu telco berserta pelan yang disediakan. Jadi, untuk memudahkan kerja kita membuat perbandingan, pergi saja ke laman web BolehCompare.

BolehCompare?

Apa itu BolehCompare ?


apa itu BolehCompare

BolehCompare adalah sebuah laman web perkhidmatan perbandingan kewangan yang paling menyeluruh di Malaysia terutamanya untuk pelan telekomunikasi dan telefon pintar, broadband, perbankan dan juga insurans. Ia membantu pengguna menjimatkan masa, wang dan tenaga, sekaligus dapat membantu kita dalam membuat pilihan yang tepat.

Laman web ini sangat membantu memudahkan pengguna untuk membuat pilihan sebelum membeli. Tak perlu susah-susah untuk buat senarai secara manual tulis atas kertas untuk buat perbandingan antara beberapa produk. Dengan hanya beberapa klik, terus paparan senarai perbandingan muncul di skrin komputer. Mudah kan dengan BolehCompare. Paparan laman webnya juga mesra telefon pintar.

Mai suka dengan laman BolehCompare ini sebabnya ia tidak terhad untuk satu jenis produk saja yang boleh dibuat perbandingan tetapi lebih daripada satu, seperti:

  • Telco: Broadband, Pelan pascabayar (phone bundle) dan Pelan pascabayar (sim sahaja)
  • Telefon pintar
  • Bank: Kad kredit, Pinjaman perumahan dan Pinjaman peribadi
  • Insurans: Insurans Perubatan dan Insurans Kenderaan

Banyakkan? Senanglah nak buat perbandingan antara produk nanti. Dalam 1 laman web je boleh bandingkan kesemua yang dinyatakan.

BolehCompare
Antara beberapa tawaran hebat yang disediakan di muka depan laman web BolehCompare

Kalau anda nak tahu, maklumat dalam BolehCompare.com juga sentiasa dikemaskini dari semasa ke semasa, maknanya ia adalah yang terkini. Anda tak perlu risau untuk buat perbandingan dengan  selesa di BolehCompare.

Bagi Mai, penting untuk buat perbandingan produk sebelum membeli. Dari sini kita akan dapat tahu kelebihan dan kekurangan pada produk tersebut dengan yang lain. Harga, manfaat tambahan yang ditawarkan dan lain-lain lagi, barulah nampak dengan jelas setelah perbandingan dibuat. Kemudian bolehlah kita pilih produk yang terbaik pada harga yang sangat berpatutan mengikut bajet sendiri. Jadi BolehCompare adalah yang terbaik untuk anda membuat perbandingan produk dengan lebih terperinci.

Bagusnya BolehCompare ni!

Apa yang menarik lagi tentang laman web ini adalah, pengguna boleh terus mendaftar di laman BolehCompare untuk sesuatu produk yang dipilih. Contohnya, setelah membuat perbandingan antara beberapa broadband, telco dan gajet yang ditawarkan, pengguna boleh mendaftar terus di laman web tersebut setelah berpuas hati dengan pilihan sendiri.

Bagaimana nak buat perbandingan di BolehCompare?

Cara-cara buat perbandingan produk di BolehCompare


Mudah sangat, ikuti langkah-langkah ini dan anda boleh mula buat perbandingan.

1. Klik https://bolehcompare.com/
2. Pilih kategori produk dan jenis
3. Bandingkan produk dan buat pilihan yang terbaik
4. Isi borang dan mereka akan bantu pengguna untuk mendaftar


Ok, ini contohnya untuk lebih terperinci…

Jika anda nak buat perbandingan untuk pelan data telefon,

1. Halakan cursor ke tab Telco,

BolehCompare

kemudian klik Postpaid Plan (Phone Bundle), akan keluar paparan seperti di bawah ini.

BolehCompare

Anda boleh pilih phone brand, data quota, monthly commitment, device capacity, telco, contract duration, phone price dan klik butang Find Now.

2. Anda juga boleh scroll ke bawah, lihat satu persatu atau klik kotak Add for Compare untuk buat perbandingan antara beberapa produk.

3. Setelah membuat pilihan, anda juga boleh klik butang Apply Now dan isi borang tersebut untuk mendaftar terus di laman web BolehCompare.com.

BolehCompare
Borang pendaftaran

Senang saja kan?

Tak tahu bagaimana cara nak mendaftar? Jangan khuatir kerana pihak BolehCompare.com akan membantu anda sehabis baik.

Selain membuat perbandingan pelbagai produk, anda juga boleh menjana pendapatan sampingan denganmenyertai affiliate BolehCompare. Anda boleh mempromosikan produk yang terdapat dalam laman web tersebut kepada sesiapa saja. Anda berminat untuk menyertainya? Klik DAFTAR dengan segera.

Beruntungnya ada kemudahan untuk membuat perbandingan secara online dengan BolehCompare ini kan. Lepas ini, tak perlu peningkan kepala anda untuk meneliti sesuatu produk seperti broadband, pelan data telefon, pinjaman bank, kad kredit dan insurans… buka saja laman web BolehCompare, pasti hidup anda jadi lebih mudah. 


6 ulasan for "BolehCompare Menjadikan Kehidupan Seharian Lebih Mudah!"