Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Design Template Responsive Blog Bahejabella.com

Design blog tema kesihatan


Alhamdulillah.. siap design Blog Bahejabella.com. Sebenarnya blog ini dah siap design pada bulan Julai lagi. Kongsi di blog je lambat hehe. 

design blog kesihatan Shaklee

Blog Bahejabella.com, blog milik seorang lelaki yang berkongsi tentang kesihatan, gaya hidup, kekeluargaan dan makanan tambahan Shaklee. Memilih warna hijau sebagai warna tema yang sepadan dengan tema blog tersebut iaitu kesihatan dan Shaklee.

Template blog ini adalah responsive serta mobile-friendly. Anda boleh lihat template blog yang responsive ini melalui paparan smartphone anda atau boleh semak di laman web responsivedesignchecker.com untuk melihat paparan responsive tersebut.

 Jom lihat keseluruhan template blog Bahejabella dot com dengan warna tema hijau.

Blog Bahejabella.com (www.bahejabella.com)

design blog Shaklee

Kepada sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan design / edit blog dengan harga yang berpatutan, boleh PM Mai di Facebook, emel dan juga Whatsapp. Macam-macam jenis tema blog seperti blog peribadi, blog perniagaan, blog persatuan, blog sekolah dan lain-lain lagi Mai boleh reka mengikut kehendak dan citarasa anda sampai jadi, InsyaAllah. Nak edit template readymade pun boleh, harga dijamin mampu milik dan puas hati.

Untuk sebarang pertanyaan atau membuat tempahan, boleh hubungi Mai melalui:

Facebook: FB page - MaisarahSidi.com atau
Email: maigraphikdesign[at]gmail.com atau
Whatsapp: 012-583 1965 (Mai)

Klik sini untuk lebih lanjut tentang tempahan dan harga design


8 ulasan for "Design Template Responsive Blog Bahejabella.com"