Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Design Template Responsive Blog Cunna Healthy

Design Blog Shaklee Niche Kesihatan


Assalamualaikum dan selamat sejahtera pembaca semua. Dah lama rasanya tak berkongsi tentang design blog. Mai masih mengambil tempahan design blog ya, cuma update tentang hasil design nya sedikit lambat hehe. Jadi, kali ini Mai ingin berkongsi tentang artwork design template responsive Blog Cunna Healthy.

design blog Shaklee

Blog Cunna Healthy adalah sebuah blog yang berkongsi tentang kesihatan dan juga makanan tambahan Shaklee. Maka, pada header blog diletakkan seorang wanita bertudung yang sedang bersenam serta ikon yang berkaitan dengan kesihatan bagi menonjolkan apa yang dibawa oleh blog tersebut. Ilustrasi wanita bertudung tu Mai lukis sendiri.

Ungu dan merah jambu adalah warna tema blog yang dipilih oleh pemiliknya. Jom lihat keseluruhan template blog Cunna Healthy dengan gabungan 2 warna itu.

Blog pakej 4
Blog Cunna Healthy (cunnahealthy.blogspot.com)

design blog Shaklee

Template blog ini direka supaya menjadi responsive serta mobile-friendly. Anda boleh lihat template blog yang responsive ini melalui paparan smartphone anda atau boleh semak di laman web responsivedesignchecker.com.

Dibawah ini pula adalah banner blog Cunna Healthy. Banner ini diletakkan pada sidebar di sebelah kanan blog berserta kod html yang boleh disalin (copy) dan diletakkan dalam blog lain.

design blog Shaklee

Ini pula adalah watermark blog Cunna Healthy. Watermark ini boleh diletakkan pada gambar yang akan dimasukkan dalam entri atau di mana sahaja yang dirasakan sesuai. Watermak ini percuma untuk sesiapa yang mengambil Pakej 4.

design blog kesihatan


Jika anda atau kenalan anda berminat untuk membuat tempahan design / edit blog dengan harga yang berpatutan, jangan segan-segan untuk hubungi Mai ye. Pelbagai tema blog seperti blog peribadi, blog perniagaan, blog persatuan, blog sekolah dan lain-lain lagi Mai boleh reka mengikut kehendak dan citarasa anda sampai jadi, InsyaAllah. Nak edit template readymade pun boleh, beritahu je Mai ok. 

Untuk sebarang pertanyaan atau membuat tempahan, boleh hubungi Mai melalui:

Facebook: FB page - MaisarahSidi.com atau
Email: maigraphikdesign[at]gmail.com atau
Whatsapp: 012-583 1965 (Mai)

Klik sini untuk lebih lanjut tentang tempahan dan harga design


1 ulasan for "Design Template Responsive Blog Cunna Healthy"