Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Althea Pore Purifying Serum Cleanser Buatkan Kulit Wajah Bersih dan Segar

Kulit muka sihat dengan Althea Pore Purifying Serum Cleanser



Seronok rasanya apabila kulit wajah bersih dan berseri. Barulah bertambah keyakinan untuk berhadapan dengan orang ramai kan 😊 Untuk mendapatkan kulit wajah yang bersih, Mai menggunakan Pore Purifying Serum Cleanser daripada Althea Korea. Daripada namanya pun dah tahu, ada gabungan serum dan pembersih wajah. Lagi baguslah kesannya pada kulit.

Althea Pore Purifying Serum Cleanser

Althea Pore Purifying Serum Cleanser ini berfungsi sebagai pembersih yang melembapkan kulit, membersihkan pori dan mengimbangi tahap pH untuk kulit yang sihat. Sangat berkesan untuk bersihkan solekan, kotoran dalam pori dan lebihan minyak pada kulit wajah.

Althea Pore Purifying Serum Cleanser Beri Kesan Bagus Pada Kulit


Mai puas hati dengan hasil penggunaannya. Boleh rasa kesannya selepas guna Pore Purifying Serum Cleanser ini.. kulit rasa bersih, segar dan lembut. Masa cuci muka untuk tanggalkan solekan, memang nampak sisa solekan keluar. Hanya sedikit urutan pada muka, hilang kotoran. Terbaik!

Ia juga tidak mengeringkan kulit dan tidak membuatkan kulit berasa pedih. Kulit juga rasa sejuk dan lembap dengan formula seperti serum yang ada padanya. Dengan ekstrak pudina yang terkandung dalmnya, pori pada kulit wajah juga nampak perubahan, semakin mengecil. Pore Purifying Serum Cleanser juga membuang sel kulit mati, sebab tu muka rasa bersih je selepas dicuci.

Althea Pore Purifying Serum Cleanser

Pembersih wajah ini juga membantu mengimbangi tahap pH kulit untuk memastikan kulit kekal sihat dapat berfungsi dengan bagus dan juga untuk mengelakkan kehilangan lembapan pada kulit. Paling penting, ia lembut di muka dan sesuai walaupun mempunyai kulit sensitif.

Pembersih muka ini, rasa seperti minyak tapi ringan. Ia pembersih wajah tanpa buih tapi sangat bagus dalam membersih muka. Makeup senang je tanggal. Tiada kesan minyak tertinggal pada kulit. Boleh kata memang bersih lah muka selepas dicuci.

Cara Menggunakan Althea Pore Purifying Serum Cleanser


Mudah je cara untuk menggunakannya. Boleh digunakan untuk 2 tujuan berbeza iaitu menanggalkan solekan dan membersih kulit wajah.

Untuk menanggalkan solekan
  1. Tuang cecair pembersih secukupnya pada tapak tangan.
  2. Urut cecair pembersih pada keseluruhan kulit wajah dalam gerakan membulat untuk membuang kotoran dan solekan.
  3. Setelah selesai, bilas dengan air. Boleh juga guna pembersih kedua untuk membuang kotoran dengan sempurna.

Untuk membersih kulit wajah
  1. Lembapkan kulit wajah.
  2. Tuang cecair pembersih secukupnya pada tapak tangan.
  3. Urut cecair pembersih pada keseluruhan kulit wajah dalam gerakan membulat secara perlahan-lahan dalam 5-10 saat sebelum membilas dengan air.

Kalau anda nak rasa manfaatnya, kenalah cuba dulu. Untuk maklumat lanjut dan pembelian, boleh dapatkannya di sini > Althea Pore Purifying Serum Cleanser  (klik).


2 ulasan for "Althea Pore Purifying Serum Cleanser Buatkan Kulit Wajah Bersih dan Segar"