Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Jom Jaga Masa dengan Jam Tangan Tawaf Timepieces

Bergaya dengan Jam Tangan Tawaf


Jam Tangan Tawaf Timepieces | Jam tangan merupakan salah satu aksesori penting bagi sesetengah orang. Jika tidak pakai jam tangan ketika keluar rumah, rasa seperti tidak lengkap penampilan diri. Anda pula kalau keluar rumah pergi jalan-jalan, wajib atau tidak pakai jam tangan?

Kalau Mai, selesa mengenakan jam tangan daripada Tawaf Timepieces. Yang Mai pakai adalah Tawaf Klasik Petite Wanita, Arafah yang bergerak mengikut arah jam.

Jam Tangan Tawaf Timepieces

Comel, ringkas dan bergaya bukan? Reka bentuknya minimalis dengan bingkai emas dan 12 biji kristal kecil menjadi penunjuk nombor pada jam tangan ini. Memang jadi kegemaran Mai lah rekaan yang ringkas ini. Warna pun memikat hati. Lagi, Mai suka jam tangan dengan tali jam jenis kain ini. Rasa selesa menggunakannya. Harganya pula sangat berpatutan dan mampu milik.

Jam Tangan Tawaf Timepieces

Koleksi pertama Tawaf Timepieces menyaksikan kelahiran The Classic Collection (jam tangan unisex), Sultan (jam tangan untuk lelaki) dan The Petite Collection (jam tangan untuk wanita), datang dalam pelbagai warna dan gaya.

Selain Arafah seperti yang Mai pakai, terdapat beberapa nama lain lagi untuk koleksi Klasik dan Petite seperti Marwa, Mina, Safa, Ramal dan Zamzam. Kesemua nama-nama ini diberi nama Arab yang mewakili keadaan tawaf sendiri.

Jam Tangan Tawaf Timepieces

Kedua-dua koleksi Classic dan Petite dilengkapi dengan tali yang bergaya yang boleh ditukar ganti. Walau bagaimanapun, koleksi Sultan dilengkapi dengan tali kulit asli. Semua jam tangan tersebut datang dengan pergerakan Japanese Quartz.

Kalau anda nak tahu, jam tangan Tawaf Timepieces ada yang mengikut arah jam (clockwise) dan arah lawan jam (ani-clockwise) serta ada dengan tulisan nombor arab atau batu kristal. Terdapat pilihan bingkai perak atau emas yang diperbuat daripada kaca mineral. Bukan itu sahaja, jam tangan ini juga tahan air sehingga 3ATM, dilengkapi dengan jaminan 2 tahun dan anti-calarnya.

Baru-baru ini Tawaf Timepieces melancarkan koleksi Amal. Ia terdiri daripada Umbre, Onyx dan Ocher. Nama tersebut ipilih untuk koleksi terkini untuk mewakili warnajam tangan dan sesuai dengan pasaran yang lebih generik.

Jam Tangan Tawaf Timepieces


Apabila sebut jam tawaf, mesti kita ingat hanya Muslim yang boleh pakai. Sebenarnya tidak. Jam tangan ini boleh dipakai oleh sesiapa sahaja. Ia tidak menggambarkan sebarang bangsa atau agama. Malah, pelanggan yang membelinya adalah dari semua kaum dan bukan orang bukan Islam mencari jam tangan ini kerana keunikannya.

Jam cantik macam ini, sangat sesuai dijadikan hadiah untuk yang tersayang. Pasti menjadi kenangan terindah dalam hidup mereka yang menerimanya 😉 Untuk melihat rekaan jam tangan tawaf yang lain lagi serta maklumat lanjut tentang jam tangan Tawaf Timepieces, anda boleh layari laman web mereka di https://tawaf.online/.

Jam Tangan Tawaf Timepieces

Masa itu lebih berharga daripada emas. Masa takkan boleh diundur semula. Jadi manfaatkan masa dengan sebaiknya. Jom jaga masa dengan jam tangan Tawaf Timepieces.


1 ulasan for "Jom Jaga Masa dengan Jam Tangan Tawaf Timepieces"