Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Design Template Responsive Blog khatyaiman.com

Template responsive blog lifestyle


Assalamualaikum dan selamat sejahtera pembaca semua. Kali ini Mai ingin berkongsi dengan anda artwork design blog, iaitu blog milik blogger Khaty Aiman. Blog ini siap lama dah tapi baru hari ini nak kongsi di blog 😁

design blog murah

Blog khatyaiman.com ini bertemakan gaya hidup. Pelbagai cerita yang ada dalam blognya. Blog responsive ini diserikan sedikit elemen bungaan pada header, footer, foto blogger di sidebar dan banner.

Blog custom made design ini dilengkapi dengan responsive dropdown menu tab serta ruangan kecil untuk carian di blog. Warna merah jambu dan putih menjadi warna tema blog. Rekaan minimalis menjadi pilihan pemilik blog ini. Ruangan komen juga menggunakan jenis yang terbaru.

Untuk melihat paparan penuh template, boleh terus ke blog khatyaiman.com.

Blog khatyaiman.com (www.khatyaiman.com)
Pakej 4


design blog murah
Template blog

Template blog ini adalah responsive dan mobile friendly. Di bawah adalah rupa paparan blog pada telefon pintar. Anda juga boleh semak di laman web responsivedesignchecker.com untuk melihat pelbagai paparan responsive.

design blog murah
Banner blog

design blog murah
Watermark

Kalau anda berminat untuk membuat tempahan design / edit blog dengan harga yang berpatutan, boleh PM Mai segera melalui Facebook, emel atau lebih cepat melalui Whatsapp. 

Pelbagai jenis tema blog seperti blog peribadi, blog perniagaan, blog persatuan, blog sekolah dan lain-lain lagi mengikut niche blog, Mai boleh reka mengikut kehendak dan citarasa anda sampai jadi.

Selain blog custom design, Mai juga mengambil tempahan untuk edit template readymade dengan mengikut warna tema, rekaan header baru dan lain-lain lagi. Harga dijamin berpatutan dan puas hati.


Untuk sebarang pertanyaan atau membuat tempahan, boleh hubungi Mai melalui:

Facebook: FB page - MaisarahSidi.com atau
Email: maigraphikdesign[at]gmail.com atau
Whatsapp: 012-583 1965 (Mai)




8 ulasan for "Design Template Responsive Blog khatyaiman.com"