Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Jag Reward, Kumpul Point dan Tebus Wang Tunai!

Buat duit mudah dengan JAG



Boleh ke buat duit dengan mengumpul point je? Ya boleh, dengan Jag Reward. Senangnya hidup kalau macam tu kan hehe. 

Pada mulanya ada seorang rakan yang invite untuk menyertai Jag Reward. Mendaftar pun dah dapat point. Wow. Tapi Mai agak ragu-ragu juga untuk sertainya. Apa lagi, Mai pun carilah maklumat tentang Jag Reward di Instagram dan Facebook.

Jag Reward

Banyak bukti yang berjaya rupanya. Ramai yang menyertai Jag Reward sudah dapat ganjarannya. Yang paling menarik sudah tentu wang tunai. Bukan itu saja, pelbagai baucar dan diskaun juga kita boleh tebus dengan point terkumpul. Bestnya!

Ini bukti yang Mai sendiri dapat daripada Jag Reward... Bukan nak menunjuk ye, tapi nak ajak anda untuk turut serta Jag Reward yang best ni. Alhamdulillah, cepat masuk dalam akaun bank. Hari ini request withdrawal, esoknya dah ada dalam akaun (mengikut bank juga).

cara daftar Jag Reward

Kalau anda taknak tebus point dengan wang tunai, anda boleh tebus untuk pelbagai baucar yang disediakan di Jag Reward. Antaranya, KFC, Baskin Robbin, Nando's, Sushi King, Zalora, tiket wayang TGV, reload telco dan banyak lagi.

Jadi, cepat-cepat Mai sertainya sebab nak juga merasa apa yang orang lain dah dapat kan 😊 Pendaftaran percuma je tau. Yang menariknya lagi, anda akan dapat RM50 apabila mendaftar. Kalau anda pula berjaya refer seorang rakan untuk sertai Jag, anda akan dapat RM150 apabila rakan anda itu dah dapat 7500 point nanti. Best kan?

Mudah je cara untuk mendaftar Jag Reward ini. Ikuti langkah-langkah di bawah ini:
  1. Klik link ini Jag Maisarah. Masukkan username sarahcd semasa mendaftar. (Wajib masukkan username untuk dapat point)
  2. Isikan maklumat yang diperlukan
  3. Anda akan dapat RM50 (5000 point) bila dah dapat 7500 point hasil daripada selesaikan task mudah di Jag Reward
  4. Anda juga boleh refer rakan untuk menyertai Jag dan anda bakal dapat RM150 (15000 point) bila rakan anda sudah capai 7500 point
* Anda boleh download aplikasi Jag Reward di Google Play dan Apple App Store untuk lagi mudah.

Tak susah mana pun task yang kita kena buat untuk dapatkan point. Tonton dan kongsi video, peraduan pelbagai kempen di Facebook atau Instagram, ada yang perlukan kita untuk ambil gambar dan lain-lain lagi. Task yang disediakan diletakkan bersama point nya. Lagi rumit sesebuah task, lagi tinggi point yang akan diberikan.

Ini antara contoh task yang ada...

cara daftar Jag Reward

Nak tengok task yang lain, boleh ke laman Jag Reward atau masuk ke aplikasinya.


Macam mana, syok ke tak? Nak tau syok atau tidak, daftar Jag Reward cepat-cepat, join task yang ada dalam tu untuk kumpul point. Dah cukup syarat untuk tebus, bolehlah tebus wang tunai atau baucar. Barulah rasa syoknya 😉

Boleh juga buat duit sampingan kan...


Catat Ulasan for "Jag Reward, Kumpul Point dan Tebus Wang Tunai!"