Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Mudahnya Beli T-shirt Harga Berpatutan di MD Textile!

T-shirt murah di MD Textile


T-shirt adalah pakaian yang sering menjadi pilihan dalam pelbagai aktiviti dan acara. Misalnya, hari keluarga, hari sukan.. t-shirt paling sesuai digunakan kerana memudahkan pergerakan dan selesa. Bukan itu sahaja, ia juga menjadi pilihan ketika jalan-jalan makan angin bukan? Kalau anda juga penggemar t-shirt, apa kata jom ke MD Textile.

t-shirt murah


MD Textile? Ya, kerana mereka adalah pembekal dan mempunyai koleksi t-shirt terbesar di Malaysia. Pelbagai jenis t-shirt disediakan oleh mereka seperti t-shirt kosong yang berleher bulat, berlengan panjang, polo dan juga pakaian bayi. T-shirt labuh muslimah juga ada. Harganya pula amat berpatutan. Nak tahu tak? RM6.20 untuk sehelai t-shirt kosong kain kapas berkualiti tanpa pesanan minimum. Wow!

MD Textile
Laman web MD Textile

Selain itu, mereka juga menyediakan t-shirt dengan beberapa jenis kain seperti kain kapas dan jersey yang selesa. Bukan itu saja, tujuh saiz berbeza dan 20 warna menarik turut disediakan untuk pelanggan. Nak baju dicetak terus pun boleh. Beritahu saja pada mereka nak macam mana, dan mereka akan buatkan mengikut kehendak anda.

t-shirt murah
Pelbagai warna menarik disediakan

Nak beli untuk pakai di rumah pun boleh tau. Tak menjadi masalah sebab boleh beli dalam jumlah yang sedikit. Tiada minimum kuantiti untuk membeli. Bagi mereka yang kreatif, pasti t-shirt yang kosong jadi berharga dengan rekaan ilustrasi masing-masing kan.

T-shirt di MD Textile juga sangat sesuai bagi mereka yang menjalankan perniagaan percetakan baju. Ada t-shirt kosong berleher bulat dengan lengan panjang dan pendek, berleher V, ada yang bersaiz besar, jersey dan pakaian bayi seperti t-shirt dan rompers juga ada. Pendek kata macam-macamlah ada. Buka saja laman web mereka, anda boleh lihat macam-macam produk disediakan di situ.

Teringin pula nak membeli t-shirt.. bagaimana cara untuk membeli di laman web?

Mudah saja caranya.

  • Buka laman web MD Textile (www.mdtextile.com) dan halakan cursor pada menu ‘BUY ONLINE’ yang terdapat di laman web tersebut. 
  • Kemudian, anda boleh lihat senarai produk yang disediakan. 
  • Klik mengikut pilihan. 
  • Anda sudah boleh mula membeli mengikut keperluan anda.

t-shirt murah


Anda boleh menonton video pendek di bawah ini untuk lebih lanjut tentang cara untuk membuat pembelian di laman web MD Textile.



Macam mana? Mudah kan cara untuk membeli t-shirt di laman web MD Textile? Hanya dengan beberapa klik, selesai buat pesanan. Kemudian, anda hanya tunggu pesanan tiba saja.

Lepas ini tak perlu pening-pening lagi untuk cari pembekal t-shirt dengan harga berpatutan. Cari saja di MD Textile, macam-macam jenis ada.

Kalau anda nak tahu lebih lanjut tentang MD Textile, boleh layari laman web dan juga Facebook mereka seperti yang tertera di bawah ini:

Facebook   : MD Textile


22 ulasan for "Mudahnya Beli T-shirt Harga Berpatutan di MD Textile!"

  1. Baju2 plain macam ni best beli pastu buat custom print. Boleh print macam-macam. Kalau beli byk2 ada diskaun tak?

    BalasPadam
  2. so many colours.. great to hv t=shirt at very affordable reasonable price.. nice one..

    BalasPadam
  3. now I can let my friends to know as they have company to know where to shop for nice printing and affordable ones too. Now they can check this out as they have internet access to from office

    BalasPadam
  4. Mudahnya nak beli Tshit ni hehehe lepas ni boleh beli bundle kat sini dan sini boleh tak kita nak cop logo atau apa tulisan hehehehe nak buat baju blog lak rasanya hehehe..

    BalasPadam
  5. Wahh murahnya. Macam membayar harga kos sahaja. Btw, nak tahu lebih lanjut tentang material nya. Kalau tertalu nipis takut lepas beberapa kali basuhan teros rosak. Sat lagi nak tgk la website MD Textile.

    BalasPadam
  6. Ah murahnya RM 6.20 sehelai je. Selalu kalau beli byk2 kat luar paling2 pun RM 8 dulu waktu sekolah menengah yg kosong je. Nanti boleh share kat satu akak ni, dia tgh cari baju tshirt murah untuk team dia jugak ni.

    BalasPadam
  7. Murahnya. Iza dulu masa nak kahwin dok cari-cari jual baju macam ni sebab nak bagi family lelaki baju sedondon. Last2 kawan Iza tolong belikan sbb tak jumpa. Senang la ada macam ni. Murah pun murah.

    BalasPadam
  8. Boleh sebarkan kepada rakan yang buat bisnes printing ni. Kalau nak beli untuk kegunaan sendiri pun elok ni sebab dia tak ada minimum order. Harga pun mampu beli.

    BalasPadam
  9. Wah. Rawlins boleh share ini dengan staff Rawlins sebab kami selalu cari baju untuk event - sesuai la baju plain sebegini. Ada la pilihan kan.

    BalasPadam
  10. elok sangat beli tshirt kat sini untuk program family day contohnya. harga murah-murah bila beli banyak kan. pilihan warna banyak tu. ada servis print out design baju sekali tak?

    BalasPadam
  11. wah a t shirt for less than RM 10! Macam unbelievable! The MD Textile really good for such offering. Thanks for sharing this tips

    BalasPadam
  12. wow plain tee pelbagai warna =D

    BalasPadam
  13. Beli tanpa had pembelian minimum paling Diah suka. Tak la rasa terbeban. Bagus la harga murah, berkualiti lepas tu tak ada minimum so semestinya a good choice to customer. Boleh beli in future kalau perlukan

    BalasPadam
  14. Emi memang tengah cari web untuk beli tshirt banyak2 pun. Sebab nak buat untuk family day. Thank you for sharing. nanti emi tengok kat web dia

    BalasPadam
  15. Menarik kalau beli tshirt plain murah macam ni, boleh buat design sendiri dekat baju tu. Sis kalau ada hari keluarga memang cari baju plain lepas tu buatlah design yang sama untuk semua pakai.

    BalasPadam
  16. Saper yg plan nak buat hari keluarga, hari opis ke bolehlah buat tempahan kat sini. Agak berbaloi juga dengan harga yg ditawarkan

    BalasPadam
  17. RM6.20 untuk sehelai t-shirt ? murahnya....kalau ada area Sabah memang laku keras ni..

    BalasPadam
  18. mudahnya! semudah ABC! atau semudah 123? haha! tak kisah lah yang penting mudah dan senang. jadi lepas ni kalau nak tempah baju untuk event ke gathering ke dah tahu nak cari kat mana. thank you!

    BalasPadam
  19. Bestnya, suka website ni! Siap tiada minimum order. Bagus tu!

    BalasPadam
  20. murahlah..tak sampai rm10 sehelai

    BalasPadam