Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Baju Raya Dah Sampai Depan Pintu Rumah!

Baju Raya Zalora

Baru sehari berpuasa dah beli baju raya. Haha. Jangan marah saya ok. Alhamdulillah baju raya dari Zalora selamat sampai rumah. Semalam pesan, hari ini terus dapat. Servis memang terbaik.


Baju raya? Saja gatal panggil ni baju raya sebab beli baju kurung. Alang-alang dah skodeng lama di Zalora, akhirnya sepasang baju kurung dibeli. Inilah baju kurung yang dibeli menggunakan baucer dari Zalora. Boleh lah buat jadi baju raya :) Kenapa pilih warna hijau lumut? Sebab memang belum ada lagi baju yang berwarna ini.

Foto kredit: Zalora
Sampai je baju kurung ni di rumah, terus cuba dan memang muat je dengan badan. Tak perlu tukar saiz lagi. Anda jangan tak tau. Anda boleh memulangkan semula barangan yang salah dipos, rosak atau saiz pakaian tidak tepat ke Zalora. Tapi anda mestilah membuat pemulangan dalam masa 30 hari dari hari item tersebut sampai di rumah kita. 

Selain itu anda juga akan mendapat potongan harga sebanyak 15% untuk pembelian yang seterusnya. Menarik bukan? Di samping itu, anda juga akan tidak dikenakan caj penghantaran sekiranya berbelanja melebihi RM75. Pihak Zalora juga menawarkan perkhidmatan 'Cash on Delivery (COD)' iaitu anda boleh membuat pembayaran kepada staf mereka setelah barang yang dipesan tiba di rumah. Tetapi perkhidmatan tersebut terhad kepada kawasan sahaja.

Anda pening mencari rekaan baju raya terkini? Anda inginkan pakaian yang cantik dengan harga yang berpatutan? Tidak kira lelaki atau wanita, sesiapa sahaja boleh membeli belah di gedung online Zalora. 

Jadi, jangan tunggu lagi. Jom ke Zalora untuk mendapatkan baju idaman anda sekarang juga!


7 ulasan for "Baju Raya Dah Sampai Depan Pintu Rumah!"

  1. bw sini ..wahhh...simple tapi nicee ...boleh wat raya dah tu ..hehhe ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. asalkan baju kurung..boleh la buat baju raya...hihi

      Padam
  2. cepatnya order baju raya xD tak pernah lgi shopping online, byk barang cantik2

    BalasPadam
  3. alamak!sama la cm bju raya akk..hehehe..mai,akk bru order baju nih mlm tdi..and tergerak nk baca mai nyer entry pagi ni..sama la bju raya kita thn nih.kembar la kte thn ni.huhuuhuhuhu

    BalasPadam