Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Minyak Wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics, Haruman yang Mengasyikkan

Minyak Wangi Sweetheart, Haruman yang Mengasyikkan

Sweetheart, mekar mewangi disanubari. Minyak wangi khusus untuk kaum wanita yang mampu menaikkan aura positif dan membangkitkan semangat kepada si pemakainya. Ya, memang benar kerana saya telah mencuba minyak wangi Sweetheart ini dan hasilnya amat memuaskan.

minyak wangi sweetheart

Sekali semburan dapat bertahan dalam tempoh yang agak lama iaitu 8 hingga 12 jam (bergantung kepada aktiviti yang dilakukan). Wow! Ini sememangnya menarik. Campuran beberapa bauan wangi yang lembut terbit, membangkitkan perasaan gembira datang. Hanya semburan minyak wangi sahaja dah mampu membuatkan diri ceria. Tak percaya? Anda patut cuba minyak wangi ini.

Saya suka menghidu minyak wangi yang disembur pada nadi tangan. Tambah pula waktu bekerja, hidu sahaja bau minyak wangi yang terlekat pada tangan, insyaAllah tenang fikiran. Boleh buat kerja dengan lancar.

minyak wangi sweetheart

Selain itu, saya juga gemar menyembur minyak wangi sebelum tidur. Baunya yang lembut sesuai dibawa untuk tidur juga. Hidu haruman yang mengasyikkan ini membuatkan saya tidur lena. Bangun dari tidur pun, hidu bauan ini kerana minyak wangi ini bertahan selama lebih 8 jam. Saya dapat mulakan hari dengan senyuman dan wangian Sweetheart daripada DD Cosmetics ini.


Kelebihan Minyak Wangi Sweetheart

Apa yang saya dapat daripada minyak wangi Sweetheart ini? Ia memiliki kelebihan seperti wangiannya kekal harum walaupun telah berwudhuk. Dah basuh pun masih terlekat lagi baunya. Minyak wangi atau perfume ini juga boleh dibawa solat. Jadi, tidak perlu sembur banyak kali minyak wangi ini, sekaligus dapat menjimatkan penggunaannya. Untung bukan?

Minyak wangi buatan Malaysia ini standing jenama antarabangsa. Untuk pengetahuan anda, pati minyak wangi Sweetheart ini diimport dari Paris. Minyak wangi ini dirumus khas dengan pati segar yang memukau kalbu berunsur haruman terpilih seperti vanila, ros, buah plum dan mandarin. Kemudian, ekstrak haruman ini diformulasikan mengikut kesesuaian dan cita rasa pengguna Malaysia. Dan yang pastinya minyak wangi ini halal dan suci. Tak perlu ragu lagi tentang ramuannya.

Rekaan botol yang bersaiz sederhana dan comel membuatkan ia mudah dibawa ke mana-mana. Kalau saya, mesti simpan botol minyak wangi ini di dalam beg. Rasa tak lengkap tanpanya ke mana sahaja. Seperti jiwa yang kosong tanpanya.

Mungkin ada yang sudah tertarik dengan kelebihan minyak wangi ini. Pasti anda ingin tahu tentang harganya bukan? Harga minyak wangi ini amat berpatutan. Sebotol minyak wangi ini cuma berharga RM49.90 untuk Semenanjung Malaysia manakala RM59.90 untuk Sabah dan Sarawak. Kaum wanita patut dapatkannya untuk merasai sendiri kelebihannya.

Anda berminat untuk mencuba haruman yang mengasyikkan ini? Cara mudah untuk anda membeli minyak wangi ini hanya secara online. Anda boleh menghubungi Kerinchi.com yang merupakan pengedar minyak wangi Sweetheart untuk mendapatkannya.

Fanpage : https://www.facebook.com/KerinchiDotCom
Instagram : @KerinchiDotCom
Website: www.Kerinchi.com
WhatsApp: 018-233 1211

Di samping itu, anda juga boleh menambah pendapatan sampingan dengan menjadi stokis atau ejen minyak wangi ini. DD Cosmetics sangat mengalu-alukan sesiapa sahaja yang berminat untuk mendaftar menjadi stokis dan ejen. Sekiranya anda berminat, ajukan sebarang pertanyaan tantang produk, dengan menghubungi pihak DD Cosmetics seperti yang tertera di bawah ini.

Fanpage : https://www.facebook.com/ddcosmeticsofficial
Instagram : @DDCosmeticsOfficial
Website: www.DDCosmetics.com.my
WhatsApp: 019-2018 014

minyak wangi sweetheart

Giveaway Minyak Wangi Braveheart & Sweetheart DD Cosmetics : Review Produk dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh DD Cosmetics. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.


4 ulasan for "Minyak Wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics, Haruman yang Mengasyikkan"

  1. wangi kan bau dia..suka sangat dengan perfume sweetheart ni..best.. btw, gud luck mai.. :)

    BalasPadam
  2. wahhh! dah review...syok je bau dia kan..suka!

    BalasPadam
  3. salam... terima kasih sudi menghantar entri review minyak wangi..

    keputusan diumumkan pada 22 Ogos 2016. good luck ya..

    - Mia Liana -

    BalasPadam