Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Micrite 3D All Use Eye Cream Berkesan Hilangkan Eye Bag

Cara Hilangkan Bengkak Bawah Mata/Eye Bag

Rata-rata ramai yang tak suka dengan bengkak bawah mata atau eye bag. Eye bag menjadi salah satu punca seseorang itu kurang yakin terhadap diri sendiri kerana ia mengganggu keterampilan baik lelaki mahupun wanita. Eye bag yang juga dikenali sebagai Mata panda membuatkan wajah kita kelihatan penat. Gelap di sekitar mata juga akan muncul.

Salah satu punca terjadinya eye bag adalah kurang tidur. Memang betul. Saya sendiri kurang tidur. Kadang tu siapkan kerja sampai lewat malam sedar-sedar dah pukul 3 pagi. Kerja pula banyak menggunakan laptop. Jadi, eye bag ni memang selalu naik. Bukan setakat eye bag je ada, lingkaran di kawasan mata menjadi gelap. Garisan halus juga muncul.

Jadi, saya ambil keputusan untuk menggunakan Micrite 3D All Use Eye Cream daripada Swissvita. Swissvita merupakan pakar kecantikan dalam perubatan. Makmal Swissvita mampu menyelesaikan masalah kulit tanpa pembedahan yang boleh membahayakan dan memberi kesan negatif kepada kulit. Oleh itu, Swissvita Micrite 3D All Use Eye Cream ini selamat digunakan pada semua jenis kulit dan sangat berkesan.

Micrite 3D All Use Eye Cream

Micrite 3D All Use Eye Cream mengandungi phytonutrient AC-11® yang berasal daripada herba semulajadi dari hutan Amazon. Kandungan yang selamat, semulajadi dan larut air ini ditemui untuk membantu tubuh semula jadi pembaikan tisu kulit dan melambatkan proses penuaan.

Krim ini juga menggunakan aluminium sealed package untuk mengelakkan risiko pencemaran oleh tekanan udara luar. Krim dalam bentuk gel ini adalah bebas daripada bahan tambahan (additive-free) paraben. alkohol, pewangi dan pigmen.

Agak-agak berkesan tak guna Micrite 3D All Use Eye Cream ni?

Ya, berkesan. Eye bag semakin berkurang dan garis halus semakin berkurand dalam seminggu. Anda patut cuba gel yang bagus ni.

testimoni Micrite 3D All Use Eye Cream

Rasa tegang je kulit bawah mata apabila disapu dengan gel yang tidak melekit ini.

Kelebihan Micrite 3D All Use Eye Cream

  • Mengurangkan kedutan di kawasan mata
  • Mengurangkan eye bag dan kesembapan (puffiness) bawah mata
  • Berkesan memudarkan gelap bawah mata
  • Menganjalkan kulit
  • Melambatkan proses penuaan

Cara menggunakan Micrite 3D All Use Eye Cream

Mudah saja cara untuk gunakannya. Picit sedikit dan sapukan di sekitar mata yang telah dibersihkan kemudian urut. Tunggu beberapa minit untuk diserap sepenuhnya pada kulit. Sapukan pada waktu pagi dan petang secara berterusan untuk kesan yang optimum.

Harga Micrite 3D All Use Eye Cream

Micrite 3D All Use Eye Cream berharga RM108.85. Tapi khas untuk pembaca blog ini, anda akan dapat diskaun sebanyak RM10 untuk setiap pembelian pertama.

Caranya mudah saja. Klik pautan ini untuk membeli -> Swissvita Micrite 3D All Use Cream dan masukkan kod baucar MaisarahLoveSwissvita sebelum membuat pembayaran.

Untuk sebarang maklumat lanjut dan pembelian boleh layari :

Website : All Young
Facebook : All Young Malaysia


Catat Ulasan for "Micrite 3D All Use Eye Cream Berkesan Hilangkan Eye Bag "