Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Ruam Bayi Powder Penawar Segala Jenis Penyakit Kulit

Penawar Penyakit Kulit

“Bila agaknya kudis ni akan hilang..” Begitulah antara keluhan penghidap penyakit kulit. Ada yang dah berubat menggunakan ubat moden tapi masih belum menunjukkan kesan positif. Apa kata kalau beralih kepada cara alternatif merawat penyakit kulit ini dengan menggunakan kaedah tradisional iaitu dengan menggunakan Ruam Bayi Powder.
Ruam Bayi Powder

Apa itu Ruam Bayi Powder?

Ruam Bayi Powder adalah bedak sejuk yang diperbuat daripada 100% dari tanah liat putih yang telah dicampurkan dengan air galian asli. Ia terbukti sangat berkesan, malah mampu menyelesaikan pelbagai jenis penyakit kulit seperti psoriasis, ekzema, kurap, panau, kayap, ruam susu (bayi), ruam panas, kudis, kudis buta, cacar air, jerawat, luka dan pelbagai masalah kulit.

Ruam Bayi Powder dibuat secara homemade, warisan semulajadi turun temurun serta pembuatan bedak sejuk dari tanah liat yang diiktiraf oleh SIRIM QAS INTERNATIONAL yang mana ia selamat, halal, bersih dan suci digunakan dari bayi hingga dewasa.

Kaedah rawatan tradisional ini adalah daripada kaedah yang diajarkan oleh Nabi Muhammad S.A.W. iaitu merawat penyakit dengan menggunakan tanah dan air.

Bahan yang digunakan dalam Ruam Bayi Powder

Ruam Bayi Powder diperbuat daripada tanah liat yang bermutu tinggi. Tanah liat putih yang bermutu tinggi ini adalah tanah liat putih yang terbaik di dunia. Permintaannya tanah liat putih ini mendapat sambutan hingga ke negara Jepun. Tanah liat putih yang bermutu tinggi ini adalah tanah liat putih yang terbaik di dunia. Permintaannya telah mendapat sambutan hingga ke negara Jepun dan China. Ia dicampur dengan 100% air galian yang ditapis khusus bagi menjaga kualiti tanah tersebut.

Kelebihan Ruam Bayi Powder

Apa kelebihan dan manfaat yang ada pada Ruam Bayi Powder ini?

  • Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat yang mengandungi mineral semulajadi.
  • Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
  • Satu bekas tahan agak lama. Tahan sehingga beberapa bulan.
  • Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit semakin berkurangan.
  • Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
  • Selamat digunakan pada anak-anak terutama yang masih bayi kerana kandungannya adalah daripada 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.
Ruam Bayi Powder ini sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam. Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati. Alhamdulillah!

Cara menggunakan Ruam Bayi Powder

Sapukan Ruam Bayi Powder pada bahagian kulit yang bermasalah.
Tambah sedikit air yang ditapis atau air zam-zam jika bedak di dalam bekas kekurangan air.

Testimoni Ruam Bayi Powder

Antara pengalaman berjaya daripada pelanggan setelah menggunakan Ruam Bayi Powder:

Ruam Bayi Powder
Ruam Bayi Powder

Ruam Bayi Powder

Ruam Bayi Powder

Ruam Bayi Powder


Beli Ruam Bayi Powder Original

Dari hari ke hari, Ruam Bayi Powder semakin dikenali ramai kerana keberkesanannya merawat pelbagai penyakit kulit. Disebalik kejayaan tersebut, terdapat pihak yang membuat produk tiruan seakan-akan sama seperti Ruam Bayi Powder.

Untuk memastikan Ruam Bayi Powder yang original, beli hanya yang memaparkan stiker seperti di bawah ini. Ini adalah packaging Ruam Bayi Powder yang terkini. Jika anda dapati terdapat perkataan atau ayat yang tidak sama seperti stiker di bawah, ia adalah tiruan.

Ruam Bayi Powder

Apa yang anda perlu buat ialah perhatikan stiker dengan teliti sebelum membuat sebarang pembayaran. Jika tidak anda akan mengalami kerugian kerana tidak merasai keberkesanan Ruam Bayi Powder yang asli.

Harga Ruam Bayi Powder

Produk yang berkesan merawat pelbagai penyakit ini cuma berharga RM38.90 sahaja. Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan Ruam Bayi Powder dengan segera.

Cara dapatkan Ruam Bayi Powder

Untuk mendapatkan Ruam Bayi Powder, anda boleh menghubungi:

Telefon : En. Hafis 013-480 6787 (Bahagian pemasaran) atau Pn. Nurul 017-623 9935 (Produk owner)
Laman web : https://ruambayi.wordpress.com/ & http://www.bedakruambayiori.com/
Facebook : Penawar Psoriasis Dengan Ruam Bayi Powder 



1 ulasan for "Ruam Bayi Powder Penawar Segala Jenis Penyakit Kulit"

  1. pernah nampak produk ni tapi tak pernah cuba lagi

    BalasPadam