Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Mangosteen Ostania® Amrita Menyihatkan Badan dan Kulit

Jus Manggis Mangosteen Ostania® Amrita 

Manggis adalah salah satu daripada buah-buahan tempatan yang berbuah mengikut musim. Rasa sedap masam manis isinya yang putih itu membuatkan manggis menjadi pilihan ramai. Bukan rasa saja yang sedap tetapi ia juga mengandungi pelbagai khasiat.

Disebabkan manggis mempunyai khasiatnya tersendiri, Furley Bioextracts Sdn Bhd memperkenalkan produk minuman pembekal tenaga berasaskan manggis iaitu Mangosteen Ostania® Amrita.

Mangosteen Ostania® Amrita, Jus Manggis yang Tinggi Khasiat

Mangosteen Ostania® Amrita ialah minuman yang enak dengan formulasi keseluruhan buah manggis termasuk puri dan kulitnya sekali membuatkan Ostania® kaya dengan Xanthones.

Mangosteen Ostania® Amrita

Minuman ini diperkaya dengan pelbagai khasiat baik untuk kesihatan. Sesuai dengan gelaran manggis sebagai "ratu buah" , minuman ini penuh dengan antioksidan dan ditambah baik dengan campuran epal, roselle, acai beri, anggur dan delima.

Manfaat Mangosteen Ostania® Amrita

Rasa sedap, banyak khasiat pula Mangosteen Ostania® Amrita ini. Minuman ini dapat membantu badan untuk sihat dan cergas dengan pengambilan yang berterusan. Antara manfaat Mangosteen Ostania® Amrita seperti:

  • Kaya dengan antioksidan dengan nilai ORAC 14186.98 (National University Singapore).
  • Mengembalikan tenaga untuk kekal cergas sepanjang hari.
  • Meningkatkan sistem usus, sekaligus membantu dalam mengurangkan berat badan dan mengelakkan sembelit terjadi.
  • Tinggi dengan antioksidan yang membantu melindungi sel-sel daripada kerosakan akibat radikal bebas, merendahkan kadar kolesterol 'jahat', meningkatkan sistem imun badan.
  • Mengembalikan tenaga kepada pesakit kanser selepas rawatan kemoterapi atau atlet dalam fasa pemulihan.
  • Menentang radikal bebas untuk menghalang penuaan dan inflamasi.
  • Meneutralkan radikal bebas dalam badan
  • Mengurangkan kulat, bakteria dan jangkitan yis dengan antibakteria semula jadi dan aktiviti antikulat.

Wah, dalam satu botol sahaja dah boleh dapat semua manfaat di atas ini! Jadi amat digalakkan untuk mencuba Mangosteen Ostania® Amrita. Sekali cuba mesti nak lagi dan lagi. Minuman ini sesuai untuk semua tidak mengira umur dan jantina. Kalau anda seorang yang aktif ataupun seorang atlet, bagus untuk amalkan Mangosteen Ostania® Amrita untuk mengekalkan tahap kecergasan anda.

Pendek kata, kalau nak sihat luar dan dalam, amalkan saja Mangosteen Ostania® Amrita ini. InsyaAllah, pasti anda akan rasai sendiri manfaat daripadanya.

Jus Manggis yang Sedap dan Berkhasiat

Saya suka sangat dengan rasa Mangosteen Ostania® Amrita ini. Sedap! Rasa masam manis semula jadi minuman ini tanpa gula tambahan membuatkan saya nak minum hari-hari. Lagi sedap kalau diminum sejuk baru keluar dari peti sejuk. MasyaAllah sangat sedap!

Saya memang suka manggis. Nak dapatkan manggis kalau bukan pada musimnya agak susah. Jadi, saya pilih Mangosteen Ostania® Amrita untuk minum dan amalkan setiap hari. Kalau badan terasa penat dan mengantuk semasa bekerja, saya minum Mangosteen Ostania® Amrita terus. Suka sangat dengan rasanya. Saya minum 30 ml sekali minum. Kalau nak campur dengan air atau ais juga boleh, dengan ratio 1:1.

Mangosteen Ostania® Amrita yang mampu mengurangkan jangkitan fungus membuatkan saya tertarik untuk mencubanya. Kulit pada tangan kiri saya mengalami jangkitan fungus Sporotrichosis. Jadi, saya amalkan minum Mangosteen Ostania® Amrita sebagai salah satu alternatif untuk mengurangkan jangkitan fungus tersebut selain daripada mengambil ubat hospital mengikut jadual. Alhamdulillah, hasilnya kulit yang terkena jangkitan semakin pulih. 

Mangosteen Ostania® Amrita

Cantikkan botol Mangosteen Ostania® Amrita? hehe. Botol aluminium ini boleh digunakan semula tau. 

Dapatkan Mangosteen Ostania® Amrita 

Mangosteen Ostania® Amrita yang sedap serta tinggi khasiatnya, mampu dimiliki oleh semua orang. Harganya cuma RM130.00 untuk 3 botol

Mangosteen Ostania® Amrita

Anda ingin dapatkan Mangosteen Ostania® Amrita? Berita baik untuk anda! Masukkan kod khas ini FBIO-JNW untuk menikmati diskaun RM10 semasa membeli.

Anda boleh membuat tempahan secara online dengan klik pautan di bawah:

Klik untuk membeli > Mangosteen Ostania® Amrita (RM130.00 untuk 3 botol)

Jangan tangguh untuk beli kalau nak sihat. Memang tak rugi kalau beli. Sesuai digunakan seisi keluarga.

Untuk maklumat lanjut tentang Mangosteen Ostania® Amrita dan pelbagai jenis produk yang disediakan oleh Furley Bioextracts Sdn. Bhd, lawati:

Laman web: Furley Bioextracts Sdn. Bhd
Facebook: Furley Bioextracts Sdn. Bhd
Twitter: Furley Bioextracts
Instagram: Furley Bioextracts (@furleybio)


Jom sihat dengan Mangosteen Ostania® Amrita!

3 ulasan for "Mangosteen Ostania® Amrita Menyihatkan Badan dan Kulit"