Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

NutriBrownRice™ Minuman Segera Beras Perang Berkhasiat yang Mengenyangkan

Minuman Segera Beras Perang Berkhasiat, NutriBrownRice™ 


Minuman segera beras perang NutriBrownRice™ sedap dan mengenyangkan! Betul sebab Mai dah cuba minuman ni. Sarapan je mesti minum NutriBrownRice™. Rasa kenyangnya lama. Anda sememangnya mengamalkan minuman segera beras perang NutriBrownRice™ atau masih belum mengetahui tentangnya? Jom Mai kongsikan tentang minuman segera yang berkhasiat ini.

minuman segera beras perang NutriBrownRice™

Seperti yang kita tahu, beras perang memiliki pelbagai kelebihan dan manfaat yang bagus untuk tubuh badan. Antaranya mengandungi antioksidan yang membantu mencantikkan kulit, sejenis makanan yang memiliki indeks glisemik rendah, merendahkan kolesterol darah, membantu dalam sistem penghadaman dan bantu mengawal berat badan.

Selain daripada mengambil nasi beras perang dalam diet harian, anda boleh cuba dan mengamalkan minuman segera beras perang NutriBrownRice™ kerana ia mudah disediakan dan mempunyai kebaikan yang sama seperti nasi beras perang. Bagi anda yang tidak suka makan nasi beras perang, pasti anda akan suka dengan keenakan dan tekstur lembut minuman ini. Yang penting minuman ini adalah halal dan menepati piawaian makanan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Minuman Segera NutriBrownRice™ 


NutriBrownRice™ adalah minuman segera beras perang, diperbuat daripada beras perang hasil negara Malaysia. Satu siri kaedah berteknologi tinggi dicipta disepadukan dengan teknologi Amerika bagi melembutkan tekstur beras perang yang semula jadi kasar kepada serbuk segera ultra-halus dengan mengekalkan nutrien yang ada.

Terdapat 5 perisa minuman segera beras perang NutriBrownRice™ yang terbahagi kepada 2 siri. Antaranya ialah:

1. Tanpa Gula Tambahan

Original  (Menagndungi inulin)

minuman segera beras perang NutriBrownRice™

Sesuai untuk semua orang, terutama bagi mereka yang amat mementingkan diet rendah gula. Ia mengandungi inulin yang bertindak sebagai prebiotik untuk menggalakkan sistem penghadaman yang sihat. Ia adalah ringan lagi lazat. Sesuai untuk sarapan pagi, minum petang dan makan malam. Inulin, serat prebiotik yang merupakan komponen semula jadi yang berlaku secara semula jadi dalam banyak tumbuh-tumbuhan, juga telah menunjukkan janji tertentu untuk diabetes tahap 2. Seseorang yang menghidap diabetes jenis 2 yang mengambil 10 gram inulin sehari selama dua bulan menunjukkan peningkatan dalam kawalan glisemik dan tahap antioksidan.

Madu

minuman segera beras perang NutriBrownRice™

Bagi perisa madu, terdapat paket 100% madu semulajadi daripada bunga dibungkus secara berasingan. Tambahkan madu tersebut mengikut kesukaan anda.
NutriBrownRice ™ (Honey) masih dikategorikan sebagai minuman gula yang rendah walaupun anda menambah sepaket madu bunga. Madu menggalakkan tidur yang lebih baik, memori rangsangan dan ini merupakan minuman tenaga yang sangat baik. Ia adalah gabungan yang sempurna dengan beras perang. Mai paling suka perisa madu ni!


2. Rendah Kandungan Gula

Original

minuman segera beras perang NutriBrownRice™

Serbuk beras perang tulen yang dihasilkan dengan teknologi state-of-the-art American, tidak mengandungi addictives, pengawet atau pewarna tiruan. Kutrien semula jadi kekal ada dan penyerapan nutrien yang dipertingkatkan. Sedikit gula perang meningkatkan rasanya. Minuman ini sesuai untuk semua. 

Oat (dengan lesitin soya)

minuman segera beras perang NutriBrownRice™

Minuman yang berkotak hijau ini mengandungi emping oat segera dan lesitin soya. Bagi anda yang tidak menggemari oat tetapi ingin mencubanya, Mai cadangkan anda cuba minuman ini. Untuk pengetahuan anda, lesitin soya meningkatkan fungsi otak, merendahkan kolestrol dan ia penting untuk kesihatan hati.

Coklat

minuman segera beras perang NutriBrownRice™

Mengandungi zat besi & kalsium yang baik untuk pembentukan darah dan kesihatan tulang kerana bahan utama adalah beras perang dan bukannya coklat atau malt, jadi ia tidak menyebabkan "kepanasan" kepada badan anda. Mungkin ia lebih lazat daripada mana-mana minuman coklat yang lain! Amat sesuai untuk kanak-kanak!

minuman segera beras perang NutriBrownRice™

Kesemua 5 perisa minuman segera beras perang NutriBrownRice™ anda patut cuba kerana masing-masing memiliki khasiat yang semestinya bagus untuk badan. Minuman segera beras perang NutriBrownRice™ ini amat sesuai diambil untuk sarapan, minum petang dan juga supper. Ia juga amat sesuai untuk diminum ketika waktu sahur kerana ia mengenyangkan. 

Jadi, tunggu apa lagi? Cepat-cepat dapatkan minuman segera beras perang NutriBrownRice™ dan jadikan ia minuman harian anda. Jadikan juga ia sebagai minuman wajib ketika bersahur pada bulan Ramadhan ini. Mai dah rasa kelebihannya. Anda bila lagi?

Minuman segera beras perang NutriBrownRice™ boleh didapati di kedai buku Popular, Aeon Jusco, Giant, Sam's Groceria, Cold Storage, Mercato dan di farmasi terpilih atau lihat terus senarai penuh tempat yang anda boleh dapatkan NutriBrownRice™ di SINI.

Lawati laman web NutriBrownRice™ dan Facebook Nutri Brown Rice Malaysia untuk pelbagai maklumat lanjut dan ilmu berguna untuk anda.


1 ulasan for "NutriBrownRice™ Minuman Segera Beras Perang Berkhasiat yang Mengenyangkan"