Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

SGShop Malaysia || GIVEAWAY RM1000 SHOPPING CREDIT BY WANI SUKARNO

GIVEAWAY RM1000 SHOPPING CREDIT BY WANI SUKARNO

Alhamdulillah, hari ini sudah pun masuk hari kelima Ramadhan. Semoga puasa kita diredhai Allah dan mendapat keberkatan dari-Nya. Sempat juga join satu giveaway anjuran blogger Wani Sukarno iaitu SGShop Malaysia || GIVEAWAY RM1000 SHOPPING CREDIT BY WANI SUKARNO dalm kesibukan kerja ni. Mana tahu ada rezeki terselit kat sini kan, merasa juga shopping di SGshop nanti 😊

giveaway SGshop Malaysia
KLIK BANNER INI UNTUK SERTAI GIVEAWAY RM 1000 SHOPPING CREDIT BY WANI SUKARNO

Bila buka laman web SGshop, uihhh memang rambang mata dibuatnya! Pelbagai barangan keperluan dengan harga yang pastinya mampu milik banyak di sini. Nak berjimat ketika membeli? SGshop lah tempat yang sesuai.

Macam-macam jenis barangan ada di laman web SGshop Malaysia. Pakaian wanita dan lelaki, barangan keperluan bayi, produk penjagaan kulit dan kesihatan badan, barangan dapur, barangan sukan, barangan automotif, barangan keperluan haiwan peliharaan yang lain-lain lagi semuanya anda boleh cari di SGshop Malaysia. Fuhh.. macam-macam ada!

Setelah melihat laman web SGshop Malaysia, barang yang PALING saya ingin beli dengan shopping credit RM100 ialah set beg berwarna putih seperti gambar di bawah ini. Cantik warna putih ni kan? Design beg pun cantik dan warna putih memang menjadi warna pilihan hati Mai. Senang beli set ni, sekali beli dapat 3 beg terus. 

SGShop Malaysia

Mai pilih set beg ini sebab pertamanya dapat 3 design beg yang berbeza, keduanya boleh digunakan mengikut keadaan dan keperluan dan ketiga adalah warna putih bersih sememangnya menjadi warna pilihan dan kegemaran Mai. Gerammm.. cantik beg ini.

Anda juga boleh join giveaway ini juga tau. Klik je banner giveaway di atas untuk sertainya. Semoga berjaya!


2 ulasan for "SGShop Malaysia || GIVEAWAY RM1000 SHOPPING CREDIT BY WANI SUKARNO"

  1. wahh meriah dunia blog dengan giveaway credit rm100 ni. btw good luck

    BalasPadam
  2. fuhh cun beg tu hehehe. goodluck kak mai! :D

    BalasPadam