Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Widget Bloglist Muncul Semula di Blog

Widget Bloglist Muncul Semula


Akhirnya widget bloglist muncul semula di blog. Yelah, sebelum ini widget bloglist di blog saya hilang tiba-tiba. Sebulan jugalah widget bloglist ini kosong. Ada beberapa blogger turut mengalami masalah yang sama.

widget bloglist muncul semula

Memang tak tahu apa punca yang menyebabkan widget bloglist hilang begitu saja. Masa widget bloglist sedang mengalami masalah itu, saya cuba untuk memasukkan semula URL blog. Selepas beberapa jam, saya tengok blog dan widget bloglist hilang kembali. Jadi, saya biarkan kosong sementara pihak Google menyelesaikan masalah ini. 

Isnin lepas (8 Mei), saya cuba untuk mengisi semula widget bloglist. Seperti sebelumnya, saya buka blog selepas beberapa jam widget bloglist diisi dan link blog masih ada. Sehingga hari ini (10 Mei) widget bloglist masih ada isinya. Alhamdulillah, senanglah saya nak blogwalking nanti. Senang kalau ada widget bloglist ni. Klik je link blog yang ada. 

Yeahh, lebih semangat nak blogwalking ni 😁

2 ulasan for "Widget Bloglist Muncul Semula di Blog"

  1. Memang tak keruan kalau bloglist hilang kan.susah nak baca blog fav

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama11 Mei, 2017

    Selalu juga berlaku begini.. kalau sempat save semua URL dalam widget dlm notepad ke... so senang buat rujukan kan... ;)

    BalasPadam