Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Spray8 Milk & Diaper Soothing Cream Melegakan Masalah Kulit Kanak-kanak dan Bayi

Spray8 Milk & Diaper Soothing Cream Melegakan Masalah Kulit


Spray8 For Kids Milk & Diaper Soothing Cream | Para ibu pasti merasa tidak senang duduk melihat anak kecil mereka menangis kerana masalah kulit. Lebih-lebih lagi jika bayi yang menghadapi tersebut. Kita sendiri susah hati melihat bayi yang hanya mampu menangis kerana tidak selesa akibat masalah yang dihadapi. Tapi jangan risau. Setiap masalah pasti ada penyelesaiannya.

Apa kata para ibu menggunakan Spray8 Milk & Diaper Soothing Cream, produk keluaran Furley Bioextracts Sdn. Bhd untuk anak anda. Ia adalah produk penjagaan kulit semulajadi yang mengandungi ekstrak tumbuhan herba bebas noda yang kuat. Pelbagai penyakit kulit dapat diatasi dengan krim ini seperti eczema, psoriasis, ruam lampin dan susu, kulit kering, luka kecil dan masalah kulit yang lain.

krim ruam lampin bayi

Sebotol Spray8 Milk & Diaper Soothing Cream boleh mengatasi pelbagai masalah kulit. Wow! Mengapa membeli beberapa produk apabila anda hanya perlukan satu jenis sahaja? Spray8 For Kids Milk & Diaper Soothing Cream dirumus khas bayi yang dapat memudahkan ibu, mampu menggantikan banyak produk yang disimpan dalam beg bayi dan kabinet ubat. Ia juga sesuai dan mudah dibawa ke mana sahaja memandangkan saiznya yang tidak begitu besar.

krim ruam susu bayi

Dengan kandungan vitamin E yang lebih tinggi, dan resipi yang lebih lembut supaya krim ini mudah larut, Spray8 For Kids memastikan kulit sensitif mempunyai pelembab dan perlindungan yang diperlukan. Krim ini selamat digunakan pada bayi juga untuk kulit sensitif kerana ia tidak merengsa, bebas alkohol serta paraben dan menjadikan kulit bayi dan kanak-kanak lembut dan licin.

Cara Penggunaan Spray8 Milk & Diaper Soothing Cream


Mudah sahaja cara penggunaannya. Hanya sapukan lapisan nipis pada kulit yang meradang dan anda akan melihat kesannya dengan segera.

Spray8 For Kids Milk & Diaper Soothing Cream amat membantu dalam menyelesaikan masalah kulit kanak-kanak dan bayi, antaranya seperti:

1. Ekzema
ekzema, eczema
2. Ruam susu
ruam susu, milk rash
Dan lain-lain lagi...

Rata-rata para ibu yang menggunakan Spray8 For Kids Milk & Diaper Soothing Cream ini amat berpuas hati dengan hasilnya. Anak selesa, ibu gembira.

Jadi, setiap ibu perlu ada sebotol Spray8 For Kids Milk & Diaper Soothing Cream Berita baik untuk anda! Sebotol (100ml) hanya berharga RM50 sahaja. Harga yang sangat berbaloi dengan hasilnya nanti.

Bagi anda yang ingin mendapatkan krim yang mampu membantu pelbagai masalah kulit untuk anak kecil dan bayi anda, diskaun sebanyak RM10 akan diberikan untuk setiap pembelian pertama. Jimat kan? Untuk mendapatkan diskaun tersebut, anda hanya perlu masukkan kod khas ini FBIO-JNW untuk menikmati diskaun RM10 semasa membeli. Percuma kos pengeposan lagi tu.

Anda boleh membuat tempahan secara online dengan klik butang di bawah:


Untuk maklumat lanjut tentang Spray8® dan pelbagai jenis produk yang disediakan oleh Furley Bioextracts Sdn. Bhd, lawati:

Laman web: Furley Bioextracts Sdn. Bhd
Facebook: Furley Bioextracts Sdn. Bhd
Twitter: Furley Bioextracts
Instagram: Furley Bioextracts (@furleybio)


Jom sihat dengan Furley Bioextracts!


5 ulasan for "Spray8 Milk & Diaper Soothing Cream Melegakan Masalah Kulit Kanak-kanak dan Bayi"

  1. Good info..ha'ah..bagus ada produk yang senang nak bawa ke mana2 & tak perlukan ruang yang lebih dalam beg..confirm ibu2 tak lupa nak bawak.. ;)

    BalasPadam
  2. anak buah akak pakai product ni terus hilang ruam susu

    BalasPadam
  3. Terbaik produk spray8 ni. Saya suka ;)

    BalasPadam
  4. assalamualaikum mai...mcm best jer produk ni...

    BalasPadam
  5. mmg tengah femes skrng ni produk spray ni.. best!

    BalasPadam