Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Lazada Online Revolution Blogger Contest

Lazada Blogger Contest


Sempena Lazada Online Revolution yang bermula dari 11 November hingga 14 Disember 2017, Lazada menganjurkan satu peraduan khas untuk blogger iaitu Lazada Online Revolution Blogger Contest. Hadiahnya sangat menarik. Nak tahu hadiah apa yang ditawarkan dan nak sertai peraduan ini? Klik terus banner di bawah ini...

Klik banner

Berikut adalah jawapan kepada soalan yang diajukan dalam Lazada Online Revolution Blogger Contest:

a. Do you remember the first product that you ever purchased online? What was it and how was your experience? 

Mestilah ingat hehe. Barang pertama yang dibeli secara online adalah tablet, RM88 je. Masa tu Lazada buat flash sale. Buka je laman web Lazada, terus tengok bahagian flash sale tu. Ternampak tablet yang murah, terus klik butang add to cart. Cepat betul tablet tu sampai rumah. Tak sampai 24 jam order, dah dapat. Cayalah! Teruja sangat masa tu nak buat pembelian barang secara online yang pertama 😁


b. Which types of products would you prefer buying online? 

Pakaian, aksesori komputer, barangan keperluan rumah.


c. What to you love about online shopping? 

Membeli-belah secara online sangat memudahkan pengguna. Hanya perlu cari barang, order dan tunggu barang sampai di rumah. Jimat minyak kereta dan masa lagi. 


d. Which products did you buy or are you planning to buy on Lazada during the Online Revolution sales?

Mai nak beli Logitech M330 Silent Plus Wireless Mouse. Lama dah teringin nak beli tapi asyik tertangguh je. Tengok harga pun berbaloi sangat dah tu. Memang kena beli juga kali ini.

Logitech Silent Plus Wireless Mouse


Lazada Online Revolution telah bermula pada 11 November dan hari ini (14 Disember 2017) merupakan hari terakhir Lazada Online Revolution (https://www.lazada.com.my/online-revolution). Apa tunggu lagi? Cepat buka buka laman web lazada sekarang juga untuk menikmati penjimatan yang berganda.


4 ulasan for "Lazada Online Revolution Blogger Contest"

  1. Kak ana dah join awal2 sebab ingat 14.11 dateline dia. Hehe.

    Good luck Mai. Semoga ada rezeki kita semua. :)

    BalasPadam