Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Design Template Responsive Blog Tie Fatiemah

Design Blog Niche Lifestyle


Artwork baru lagi! Ok kali ini Mai nak kongsi tentang artwork design blog template responsive Tie Fatiemah. Blog niche lifestyle ini masih baru.

edit blog murah

Seperti yang anda lihat, blog ini bertemakan warna merah jambu dan hijau lembut yang sedap mata memandang. Gabungan warna yang sepadan dan cantik apabila bersama. Sedikit elemen bungaan dimasukkan juga dalam blog pada header, banner dan footer blog ini sebagai penyeri.

Jom lihat keseluruhan blog Tie Fatiemah ini. 

Blog pakej 4
Blog Tie Fatiemah (tie-fatiemah.blogspot.com)

Template blog ini direka supaya menjadi responsive dan mobile-friendly. Anda boleh lihat template blog yang responsive ini melalui paparan smartphone anda atau boleh semak di laman web responsivedesignchecker.com.

design blog murah


Ini adalah banner blog Tie Fatiemah. Banner ini diletakkan pada sidebar di sebelah kanan blog berserta kod html yang boleh disalin (copy) dan letakkan di blog lain.

design blog murah

Di bawah ini pula adalah watermark blog Tie Fatiemah. Watermark ini boleh diletakkan pada gambar yang akan dimasukkan dalam entri.

design blog murah


Anda berminat untuk membuat tempahan design atau edit blog dengan harga yang berpatutan? Segera hubungi Mai ye. Pelbagai tema blog seperti blog peribadi, blog perniagaan, blog persatuan, blog sekolah dan lain-lain lagi Mai boleh reka mengikut kehendak dan citarasa anda sampai jadi, InsyaAllah. Nak edit template readymade pun boleh, beritahu je Mai ok.

Untuk sebarang pertanyaan atau membuat tempahan, boleh hubungi Mai melalui:

Facebook: FB page - MaisarahSidi.com atau
Email: maigraphikdesign[at]gmail.com atau
Whatsapp: 012-583 1965 (Mai)

Klik sini untuk lebih lanjut tentang tempahan dan harga design


6 ulasan for "Design Template Responsive Blog Tie Fatiemah"