Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Jatuh Cinta dengan Tisu Lembap Imaan Wipes!

Tisu Lembap Imaan Wipes yang pelbagai jenis


Tisu lembap Imaan Suci Wipes, ada yang masih belum kenal dengannya? Pertama kali Mai guna Imaan Suci Wipes keluaran Imaan Suci World, terus jatuh cinta. Kalau dah kenal, anda juga pasti sukakannya. Mana tidaknya, Imaan Suci Wipes ini bukan sekadar tisu lembap biasa tetapi mengandungi khasiat juga.


Imaan Suci Wipes benar-benar memberi kemudahan dalam melakukan aktiviti seharian. Sebelum keluar jalan-jalan makan angin atau ke mana saja yang agak jauh dari rumah, Mai akan bawa makeup remover dan kapas muka. Apabila masuk waktu solat, berhenti di masjid kenalah bersihkan wajah walaupun hanya sapu bedak kompak saja. Kadang-kadang rasa leceh pula sebab kena bawa dua benda ini tapi penting.

Imaan Facial Wipes, pembersih solekan mudah bawa


Akhirnya bertemu dengan Imaan Facial Wipes. Senang hidup. Tisu lembap pembersih solekan ini mudah dibawa ke mana saja dengan pek yang sebesar tapak tangan. Simpan dalam beg tangan confirm muat. Jadi, tak perlu lagi bawa botol makeup remover dan kapas muka, bawa Suci Facial Wipes Imaan pun cukup dah. Ringan beg tangan.

Imaan Facial Wipes

Tisu Imaan Facial Wipes ini harum baunya, tak seperti bau ubat. Ia bebas daripada alkohol. Ditambah formula aloe vera da vitamin E. Ia berfungsi untuk membersih dan menyegarkan kulit wajah. Sapu sapu, tanggal terus mekap walaupun jenis kalis air. Memang rasa bersih dan segar kulit muka selepas menggunakannya. Tisu ini sesuai digunakan untuk semua jenis kulit muka, kulit yang sensitif pun boleh gunakannya.

HARGA ASAL

1 Paket RM6
3 Paket RM15
1 Kotak RM85

HARGA PROMOSI SEPTEMBER
Kini anda boleh dapatkan Imaan Facial Wipes (Tisu wipes biru) sekotak pada harga RM85, dan hanya tambah RM10 anda dah boleh dapat Serum Susuk Beradu (harga asal Serum Susuk Beradu RM48).

Imaan Facial Wipes


Imaan Facial Premium Wet Tissue 


Nak lagi bagus kesannya, guna Imaan Facial Premium Wet Tissue. Formulanya sama saja seperti Imaan Facial Wipes tetapi ia ada tambahan minyak argan yang banyak khasiatnya untuk kulit. Tisu ini berfungsi sebagai pembersih solekan (deep cleansing). Sehelai tisu cukup untuk menanggalkan solekan seluruh wajah. Permukaan tisu bercorak honeycomb, menggandakan lagi kuasa menanggal makeup walaupun jenis kalis air. Ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit dan juga kulit sensitif.

Imaan Facial Premium Wet Tissue


HARGA PROMOSI SEPTEMBER
Imaan Facial Premium Wet Tissue (tisu wipes pink) sekotak hanya RM108, tambah RM10 anda akan dapat Jardin Foundation (harga asal RM58)


Imaan Facial Premium Wet Tissue


Imaan Family Wipes untuk kegunaan seisi keluarga


Selain kedua-dua tisu tersebut, Mai juga suka guna Imaan Family Wipes. Kadang-kadang Mai makan dalam kereta, contohnya aiskrim.. sampai mulut dan tangan comot. Macam budak-budak pula kan 😄 Apabila ada Imaan Family Wipes ini, ambil sehelai dan lap, hilang comot. Yang bestnya, comot dengan rasa melekit daripada makanan manis tak rasa dah selepas guna tisu lembap. Tak perlu nak berhentikan kereta untuk cuci tangan kan.

Imaan Family Wipes

Tisu Imaan Family Wipes mengandungai ekstrak madu semulajadi, aloe vera dan Vitamin E yang menjamin kesegaran dan kebersihan kulit. Yang pasti ia tidak mengandungi alkohol. Jadi, sangat sesuai digunakan seisi keluarga. Sesuai untuk bayi juga. Kebersihan ibu menyusu badan juga terjaga dengan tisu ini. Kalau anak-anak comot semasa makan, muntah.. lagi-lagi dalam keadaan terdesak tanpa air, dalam kereta contohnya.. lap saja guna tisu ini. Ia juga mampu menghilangkan bau badan.

HARGA Imaan Family Wipes

1 Paket RM6
3 Paket RM15
1 Kotak RM85


Tisu penjagaan miss V, Imaan Feminine Wipes


Satu lagi tisu yang Mai suka adalah tisu penjagaan miss V, Imaan Feminine Wipes. Sangat bagus untuk para wanita gunakannya. Tisu lembap untuk zon intim wanita yang berfungsi untuk membersih, menyegar dan melindungi.

Imaan Feminine Wipes

Kalau di rumah, ada tuala untuk keringkan kawasan intim. Bagaimana jika berada di luar rumah, contohnya ketika jalan-jalan makan angin. Singgah tandas, Mesti perlukan sesuatu untuk mengelap kawasan intim supaya tidak basah dan terjaga kebersihannya bukan? Jadi, tisu Imaan Feminine Wipes adalah penyelesaiannya.

Tisu Imaan Feminine Wipes ini dibungkus secara berasingan dalam setiap pek. Tisu ini mengandungi ekstrak daun sireh yang mampu mengatasi masalah gatal, bau dan mencegah kuman. Pati mawar juga ada, bertindak sebagai penyeimbang PH dan memberi rasa nyaman dan sejuk pada kulit. Tisu ini digunakan untuk luaran sahaja, hanya lap di kawasan intim wanita.

HARGA ASAL

1 Paket RM6
3 Paket RM15
1 Kotak RM85

Zero Belly Daily Fruitea Detox


Selain daripada tisu lembap, Imaan Suci World juga memiliki produk detox iaitu Zero Belly Daily Fruitea Detox.

Zero Belly Daily Fruitea Detox

IMAAN ZERO BELLY FRUITEA DAILY DETOX adalah 100% gabungan daun teh serta buah-buahan terpilih iaitu Mulbery, Passion Fruit, Soursup dan Candle Bush. Ianya menjadi pilihan ramai wanita kerana bau wangi, rasa sedap dan sangat membantu mengekalkan berat badan. Pembungkusan teh di dalam alumunium foil (5 uncang sepaket) dan diletakkan dalam botol Free BPA (Bisphenol A)

Teh detoks ZERO BELLY ini diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi seperti:

1. Buah Mulberi

2. Buah Markisa (passion fruit)

3. Durian Belanda ( soursup)

4. Daun Galenggang (candle bush)

5. Daun the (tea leaf)

ZERO BELLY adalah 100% natural dan tanpa bahan kimia. Ia telah disahkan selamat oleh Melaka Biotechnology Corporation, makmal yang diiktiraf KKM.

Dengan hanya minum teh detoks ZERO BELLY satu (1) atau dua (2) kali sehari pada waktu pagi atau sebelum tidur, khasiat dan pengambilan teh buah bersama diet pemakanan yang seimbang serta aktiviti yang menyihatkan bakal membantu wanita mencapai impian berikut :-

· Mengempiskan perut yang buncit

· Menyelesaikan masalah obesiti

· Lawas dan badan rasa ringan

· Menyelesaikan masalah sembelit

· Membuang angin dalam badan

· Gula dalam darah dapat di kurangkan

Produk ini telah disahkan selamat oleh Melaka Biotechnology Corporation.

Cara Penggunaan

Rendam uncang dalam cawan / mug berisi air panas.

Tujuan pencernaan – sehari 1 uncang
Tujuan kurangkan berat badan – sehari 2 uncang
Tujuan kekalkan berat badan – 3 kali seminggu
Boleh diminum oleh individu berumur 7 tahun ke atas, sesuai juga buat wanita menyusu. Tidak digalakkan untuk wanita mengandung

Zero Belly Daily Fruitea Detox

Trial Zero Belly
RM28 (10 Uncang)

HARGA ASAL
RM55 (25 uncang)

HARGA PROMOSI SEPTEMBER
Berita baik! Anda boleh dapatkan Zero Belly Daily Fruitea Detox pada RM55, tambah RM10 anda boleh dapat Brokoli Scalp Serum (harga asalnya RM30).

 
Bagaimana, anda sudah mula berminat dengan variasi Imaan Wipes dan Zero Belly Daily Fruitea Detox? Jangan lengahkan masa anda, buat pembelian segera dengan menghubungi seperti butir-butir di bawah ini ok:

Page : TISU VIRAL

Page : IMAAN SLIMMING DAILY DETOX

Instagram : easy_trave1

No. tel : 0193922261 (klik nombor telefon untuk terus Whatsapp Zira)

Email: zira.shahrudin@gmail.com

Berminat untuk menjana pendapat sampingan dengan Imaan Wipes?

Jika anda berminat menjadi angel/agent boleh ke link https://angel.imaanworld.com/daftar/000048 bayaran sebanyak RM30 akan dikenakan.



6 ulasan for "Jatuh Cinta dengan Tisu Lembap Imaan Wipes!"

  1. cantiknya packaing dia! Murah pulak tu :D

    BalasPadam
  2. sha suka jugak guna tisu ni, cuma ya purple tu belom try

    BalasPadam
  3. Terima kasih kerana try tisu imaan, sapa2 nak try boleh pm zira ya ☺️

    BalasPadam